ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

תושבת ירושלים נעצרה בחשד להסתה לטרור

לאחר שתושבת מזרח ירושלים נעצרה לחקירה על ידי המשטרה בחשד לעבירות הסתה לאלימות ותמיכה בטרור, יוגש נגדה כתב אישום בימים הקרובים

תושבת ירושלים נעצרה בחשד להסתה לטרור
אילוסטרציה צילום: unsplash

פרסומים ברשת החברתית אותם ניטרה המשטרה הובילו למעצרה של חשודה (30) תושבת מזרח ירושלים והעברתה לחקירה ביחידה המרכזית. מעצרה של החשודה הוארך מעת לעת בבימ"ש וביום חמישי האחרון הוגשה נגדה הצהרת תובע על הכוונה להגיש כתב אישום ומעצרה הוארך.

מחקירת ימ"ר ירושלים עולה כי על פי החשד, החשודה נוהגת לראיין אסירים משוחררים ולסקור אירועים שונים ואת פרסומים אלו מפרסמת ברשת החברתית. בין היתר, פרסמה את תמונתו של המחבל אלנבולסי אוחז כלי נשק בידו, מחבל אשר חוסל בחודש אוגוסט האחרון על ידי כוחות מיוחדים שפעלו בשכם, תוך שציינה בפרסום זה - "התפארת תשתחווה לפניך אתה דוגמה וסמל".

בין פרסומיה הנוספים, בחודש אוגוסט האחרון שלושה ימים לאחר תחילת מבצע "עלות השחר" בו חיסל צה"ל מספר בכירים בארגון הגא"פ, פרסמה פוסט ובו כתבה: "לעולם ועד תמיד" ואליו צירפה תמונה של פעילי "סיאא אלקודס" חמושים, הזרוע הצבאית של ארגון הג'יהאד האסלאמי שהנו ארגון טרור מוכרז. בהמשך לכך, המשיכה החשודה בפרסומים שונים הכוללים דברי הסתה ושבח נוספים לארגון הטרור גם בימים שלאחר מכן.

בעקבות פרסומים אלו ורבים נוספים, ולאחר איסוף חקירתי שניהלה ימ"ר מחוז ירושלים כאמור, נעצרה בתאריך 4.9.22 החשודה בבית משפחתה בשכונת שיח ג'ראח שבמזרח העיר ירושלים והיא הועברה לחקירה. לאחר שמעצרה הוארך, ביום חמישי האחרון הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות ומעצרה הוארך עד לתאריך 12.9 לטובת הכנתו והגשתו של כתב אישום.

 

הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד