כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
3 ימים לסגירת הרשימות

דריכות פוליטית: ההסכם בין 'הבית היהודי' לאיילת שקד - נדחה

מחפשת בית פוליטי: לאחר שדיווחנו על ההסכם המתגבש בין הצדדים, במהלך הלילה דחתה מזכירות 'הבית היהודי' את ההצעה לאיחוד עם איילת שקד - מה שמוביל לדחיית ההכרזה הסופית. בזמן שנותר עד סגירת הרשימות, ראשי המפלגה, ברודני ומשה, ינסו להעבירה מחדש | כל הפרטים

דריכות פוליטית: ההסכם בין 'הבית היהודי' לאיילת שקד - נדחה
יוסי ברודני צילום: מתוך פייסבוק

במפלגת הבית היהודי נתקלים בקשיים בחתימה על הסכם עם איילת שקד לאחר שבמהלך הלילה (ראשון) מנגנוני המפלגה דחו את ההסכם שגובש איתה. בעקבות כך מסיבת עיתונאים בינתיים נדחתה.

ההצעה שהועלתה כפי שדיווחנו היא ששקד תעמוד בראשות המפלגה, ובנוסף תשבץ שני מועמדים מטעמה במקומות 3 ו-4. 'הבית היהודי' ונציגה לכנסת, ראש עיריית גבעת-שמואל יוסי ברודני, קיבלו את המקומות 2, 5 ו-6, כשברודני במקום השני. על פתק ההצבעה יהיה כתוב "הבית היהודי בראשות איילת שקד", לצד האות ב'.

אלא שביקורת קשה בקרב כמה מהחברים על ההסכם, גרמה לכך שהמתנגדים הצליחו להשיג רוב והפילו את ההצעה במזכירות. כעת ברודני וחגית משה ינסו להשיג אישור מחדש להסכם, כדי להכריז באופן סופי על ההסכם בהצהרה שבינתיים נדחתה.

בין השמות שייתכן וישובצו הם סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה, בת גלים שער, אמו של גיל-עד שער הי"ד, אחד משלושת הנערים החטופים שנרצחו על ידי מחבלי חמאס. לצד סעדה הציעה שקד את אמיתי פורת, וח"כ יום טוב כלפון. טיוטת ההסכם הוצגה אמש לחברי מזכירות 'הבית היהודי', וכאמור לחלק מהחברים הייתה ביקורת קשה עליו.

הבית היהודי בחירות לכנסת ה-25 איילת שקד יוסי ברודני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד