כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
צדקה תציל ממות

שלושה מצדיקי הדור יחתמו לך על שטר 'מובטחים לחיים'

במתחם הציון הקדוש של הגאון מווילנא זיע"א, יחתמו על השטר שיוענק לך 'מובטחים לחיים' • החותמים הם שלושת הצדיקים הגאונים מרן עמוד התפילה הגר"ש גלאי, מרן שר היראה הגר"ב פינקל ומרא דטהרות מרן הגרש"י פישהוף שליט"א • ההבטחה לחיים בזכות מצוות הצדקה אשר תציל ממות

שלושה מצדיקי הדור יחתמו לך על שטר 'מובטחים לחיים'
הגר"ש גלאי צילום: באדיבות המצלם

אחד הדברים הכי פחות צפויים הוא המענה לשאלה: כמה הם ימי חיו של האדם. למרבה הצער, לא כולם זוכים להגיע לזקנה ולשיבה. רק בימי בין הזמנים האחרון נחרדנו לשמוע על כמה וכמה מקרים עצובים וטראגיים במיוחד, של אנשים שנספו בדמי ימיהם, אימהות צעירות, בחורי ישיבות ואפילו ילדות שנולדו רק לפני שנים אחדות.

לחצו כאן לתרומה וזכו בשטר 'מובטחים לחיים' בחתימת ידי הצדיקים הגאונים שליט"א

במקרה אחר, יצא אב לעשרה ילדים כדי להתפלל מנחה, ולא שב לביתו.

אסונות אלו חורטים חריץ נורא בלב של כל אחד ואחד מאתנו, ולצעד הרחמים על המשפחות והיתומים, מהדהדת גם השאלה: מי ערב לנו שחלילה וחלילה לא נהיה הבאים בתור? מי ערב לנו שנזכה להשיא את הילדים שלנו, ולהצעיד אותם בעצמנו תחת החופה בשמחה ובטוב לבב?

אכן, אף אחד לא יכול לערוב על כך. רק מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא, החותך חיים לכל חי יכול לערוב לכך, והוא הבטיח לנו על ידי נביאו החכם מכל אדם: 'וצדקה תציל ממות'.

בימי הרחמים והסליחות, כששערי שמים פתוחים לרווחה, יעלו שלושה מצדיקי הדור, מרן עמוד התפילה הגר"ש גלאי שליט"א, מרן שר היראה הגר"ב פינקל שליט"א ומרא דטהרות מרן הגר"י פישהוף שליט"א – אל חלקת מחוקק ספון, בציונו הקדוש והטהור של רבינו מאור הגולה הגאון מווילנא זיע"א, בעיר ווילנא בירת ליטא.

שם, בתוך חלקת הציון הקדוש, יחתמו שלושת הצדיקים בידיהם הטהורות על שטר 'מובטחים לחיים', שבו יוזכר באופן פרטי שמכם, עם הבטחה ברורה של בורא העולם, שתזכו לחיים בשנת תשפ"ג הבאה עלינו לטובה.
לחצו כאן לתרומה וזכו בשטר 'מובטחים לחיים' בחתימת ידי הצדיקים הגאונים שליט"א

הזכאות לקבלת השטר היא עבור התורמים סכום של 3,312 שקלים – העלות הממוצעת של תמיכה חודשית להחזקת משפחה נזקקת על ידי 'קופת העיר'. וזכות צדקה זו, גם אתם תהיו 'מובטחים לחיים'.

כמו כן קיימת אופציה לשליחת שמות לתפילה ולהזכרה פרטנית של השמות על ידי הצדיקים הגאונים שליט"א, על ידי תרומה של 390 שקלים לכל שם שיוזכר בפרטות על הציון הקדוש, במעמד התפילה רווית הדמעות ומלאת התחנונים לישועת הכלל והפרט.

בנוסף, מאחר ובטיסה הפרטית שתסיע את הצדיקים הגאונים שליט"א לווילנא, נותרו מספר מקומות פנויים, ניתן להצטרף לטיסה בתשלום לכיסוי עלות כרטיס טיסה אחד הלוך ושוב, וכן הוצאות הנסיעה הפנימיות בתוך ליטא ועלויות השהות במקום, בסכום של 2,500 שקלים בלבד.

קיימים מקומות מוגדרים גם עבור נשים בטיסה המיוחדת, וכל הטסים לווילנא יזכו להשתתף במעמד התפילה המרגש בראשות הצדיקים הגאונים שליט"א, לחוויה רוחנית יוצאת דופן שלא תישכח מלבכם לעולם.

לחצו כאן לתרומה וזכו בשטר 'מובטחים לחיים' בחתימת ידי הצדיקים הגאונים שליט"א

קופת העיר שטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד