כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"קנו את שתיקתו"

"אבדה הבושה": המועמד שנפסל להתמודד בליכוד יקבל ג'וב יוקרתי

מועמד הליכוד שנפסל מלהתמודד במחוז תל אביב בפריימריז, צפוי לקבל תפקיד מהליכוד ולכהן כראש אגף במצודת זאב למשך כמה שנים בתמורה לכאורה שלא יערער על החלטת בית הדין | ב"יש עתיד" תקפו: "אבדה הבושה. משכורת נאה לפורץ והתוקף המורשע לניאדו"

"אבדה הבושה": המועמד שנפסל להתמודד בליכוד יקבל ג'וב יוקרתי
דוד לניאדו צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

מחיר השתיקה: דודו לניאדו, שנתניהו נלחם כדי לפסול את התמודדותו בפריימריז למחוז תל אביב ולבסוף הוא לא התמודד, צפוי לקבל ג'וב מהליכוד ולכהן כראש אגף במצודת זאב בכהונה שתימשך כמה שנים. לניאדו ייהנה ממשכורת שמוערכת ב-25,000 אלף שקלים בחודש ורכב, הידיעה פורסמה לראשונה ב"ישראל היום".

כאמור, נתניהו הצליח במאמציו וביהמ"ש המחוזי פסל את מועמדותו של לניאדו על רקע עברו הפלילי. המועמד הורשע בעברו בפריצה לבתים ובתקיפת אישה ושוטר. בהמשך, ביהמ"ש העליון הפך את ההחלטה והודיע כי לניאדו יוכל להתמודד, אך ההחלטה התקבלה אחרי הפריימריז וזה כבר היה מאוחר מידי.

משמעות החלטת העליון היא שהיה ניתן לקיים פריימריז חוזרים במחוז תל אביב, אך בכירים בליכוד טוענים שהתפקיד שהובטח ללניאדו היה חלק מהסדר, שנועד למנוע זאת.

בפסק הדין נכתב במפורש שלאור המשא ומתן שמתנהל להעסקתו של לניאדו בליכוד, אין מניעה משפטית לכך. במילים אחרות, הליכוד נתן את התפקיד ללניאדו כדי להימנע ממצב של קיום פריימריז חוזרים במחוז תל אביב.

במפלגת יש עתיד מסרו בתגובה: "אבדה הבושה. אחרי שהחלו בליכוד להעסיק את המטנפים הלאומיים רמי בן יהודה ואורלי לב, ממשיכים בחלוקת הג'ובים והפעם: משכורת נאה לפורץ והתוקף המורשע לניאדו. כמה נמוך הם עוד ירדו בשביל לשמן את מכונת ההסתה והרעל".

דוד לניאדו הליכוד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד