י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תאונה חריגה

כיכר המדינה: הרוגה ושלושה פצועים מרכב שעלה על מדרכה

נהגת שככל הנראה איבדה שליטה עלתה על מדרכה בכיכר המדינה, ארבעה נפצעו ומותה של אחת הנפגעות נקבע בבית החולים | המשטרה פתחה בחקירה

כיכר המדינה: הרוגה ושלושה פצועים מרכב שעלה על מדרכה
זירת התאונה צילום: דוברות מד"א

ארבעה בני אדם נפצעו אחר הצהריים (שני) לאחר שנהגת איבדה שליטה ועלתה על מדרכה בכיכר המדינה בתל אביב. בתאונה החריגה נפצעו הולכי רגל שהיו בסמוך לחנות תכשיטים. מצבה של אחת הנפגעות הוגדר אנוש, אך מותה נקבע בבית החולים. מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח בגין תאונת דרכים בכיכר המדינה בת"א, במהלכה נהגת רכב פגעה במספר הולכי רגל שפצועים בדרגות פציעה שונות, כך עפ"י גורמי רפואה. שוטרים בדרכם למקום ונסיבות התאונה נבדקות".

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים איכילוב 4 פצועים, בהם צעירה בשנות ה-20 במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית תוך כדי פעולות החייאה, גבר בן 22 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא בהכרה ו-2 נשים כבנות 50 במצב בינוני. נהגת הרכב, אישה כבת 50 לא נזקקה לטיפול רפואי.

זירת התאונה. צילום: דוברות איחוד הצלה.

חובש בכיר במד"א, איתי אטיאס סיפר: "במקום הייתה המולה גדולה. ראינו את הג'יפ שהתנגש בחנות ו-4 פצועים שוכבים על המדרכה. שניים מהם היו לכודים, פצועה אחת שכבה בחלקו הקדמי של הרכב ופצועה נוספת שכבה בסמוך לג'יפ כשהיא בהכרה מלאה עם חבלות בראש ובגב, הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה לביה״ח כשמצבה בינוני ויציב".

חובש בכיר במד"א, חגי נתן סיפר: "נכנסתי מתחת לרכב על מנת להעריך את מצבם הרפואי של הפצועים שהיו לכודים והתחלנו את הטיפול הרפואי. גבר בן 22 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה ופגיעות מעיכה, חילצנו אותו תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

פאראמדיק מד"א, רפי ספר הוסיף וסיפר: "צעירה כבת 20 שכבה לפני הרכב כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה. העלנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי. במהלך הפינוי מצבה הדרדר וביצענו בה פעולות החייאה כשמצבה אנוש."

תאונת דרכים כיכר המדינה איבוד שליטה הרוגה פצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד