כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הרשתות יעמדו מנגד?

המספרים נחשפים: זהו שיעור התייקרות הקרמבו הגלידות ועוד

ענקית המזון שהודיעה לרשתות השיווק על עליית מחירים אחרי החגים למאות מוצרים מנסה להסתיר את גודל העלייה ושלחה לכל אחת מרשתות המזון מחירון שונה. על פי הערכות, קורנפלקס תלמה יתייקר ב-10% קרמבו יתייקר ב-15% וגם שמפו פינוק יתייקר ב-15% | ברשתות השיווק מתלבטים האם לספוג את עליית המחירים 

המספרים נחשפים: זהו שיעור התייקרות הקרמבו הגלידות ועוד
גלידות צילום: פלאש90

אתמול (ראשון) דיווחנו כי חברת יוניליוור הודיעה במכתב לקמעונאים שבכוונתה לייקר החל מתחילת נובמבר שורה של מוצרים, בהם מרגרינה, שוקולד קליק, מוצרי דאב, בדין, פינוק, רקסונה, אקס ומוצרי בייגל בייגל, מוצרי גלידת שטראוס כמו מגנום, קורנפלקס תלמה ומוצרי קנור.

הבוקר, שני, מתבררת גודל העלאת המחירים. מוצרי החברה יתייקרו בשיעור של בין 10 ל-20 אחוזים. באתר "כלכליסט" פורסם שיעור ההתייקרות של כמה מהמוצרים: קרמבו 15%, גלידות 13%-7%, קורנפלקס 10%, מיונז 12%, שוקולד 14%, סבון דאב 10%, בדין 12%, פינוק 15% .

על פי בדיווח, החברה לא הסתפקה בהסתרת המידע ובחרה להקשות על חשיפת שיעור ההתייקרות. החברה שלחה לכל קמעונאי בנפרד מחירון ייעודי עם המחירים החדשים, ללא ציון המחיר הקודם של כל מוצר ושיעור התייקרותו. בכך ניסתה יוניליוור להקשות על הקמעונאים לזהות באופן מיידי את שיעור ההתייקרות, לחשוף את שניסתה להסתיר ולהשוות בין התנאים המסחריים השונים שהיא מעניקה לכל קמעונאי.

ברשתות השיווק זועמים על ההתייקרות המתכוננת וטוענים שהיא מנופחת וחסרת כל בסיס. ברשתות הגדולות טענו שלא יעלו את המחירים ובעבר חלקן אף החרימו את מוצרי החברה. ברשתות הקטנות יותר ובסופרים השכונתיים אומרים שלא תהיה להם ברירה אלא להעלות מחירים.

העלאת מחירים יוניליוור רשתות השיווק יוקר המחיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד