כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
גילתה כשהלכה לרופא

סיפור ביזארי: האישה טוענת - "בעלי גנב לי את הכִּלְיָה"

אישה מהודו תובעת פיצויים מבעלה ומאשימה אותו שמכר את אחת הכליות שלה ללא ידיעתה | היא ציינה כי גילתה לראשונה על התקרית אחרי שהלכה לרופא המשפחה שלה וזה אמר לה שיש לה רק כליה אחת

סיפור ביזארי: האישה טוענת - "בעלי גנב לי את הכִּלְיָה"
אילוסטרציה צילום: pexels

פרשה ביזארית עלתה לכותרות במדינת אודישה, (מדינה במזרח הודו) במסגרתה אישה מהמדינה תובעת פיצויים מבעלה ומאשימה אותו שמכר את אחת הכליות שלה ללא ידיעתה. 

בשיחה עם כתבים מקומיים, היא ציינה שגילתה לראשונה על התקרית אחרי שהלכה לרופא המשפחה שלה וזה אמר לה שיש לה רק כליה אחת.

ע"פ הדיווח של גיא רייט ב'חדשות 12', רנג'יטה קונדו, תושבת הכפר קודמטה (Kodameta), טוענת שהכליה נגנבה בשנת 2018, אז היא אושפזה, לכאורה, לצורך טיפול להסרת אבן כליה. כעת, היא אומרת שבעלה שיטה בה להיכנס לחדר הניתוח בעזרת מסמכים מזויפים ודאג שכירורגים יסירו את האיבר הפנימי כדי שיוכל למכור אותו.

קונדו סיפרה כי "בעלי אשפז אותי בבית חולים פרטי לצרוך הסרת אבן כליה, שם הסירו לי את הכליה ללא ידיעתי והוא מכר אותה ללא הסכמתי", סיפרה. "לא הייתי מודעת בכלל לעניין כי הייתי בהרדמה מלאה בזמן הניתוח."

לטענתה, בעלה - פרסנט קונדו, תושב בנגלדש במקור, גנב לה את הכליה לאחר שהתפתח ביניהם סכסוך כספי. השניים נשואים כבר 12 שנה והביאו לעולם שני ילדים – בן ובת. למרות זאת, פרסנט גירש אותה לאחרונה מביתם כדי לגור עם אישה אחרת.

גורם המעורה בפרטים התייחס לפרשה בשיחה עם אתר החדשות Times of India ואמר: "אנחנו בוחנים את כל כיווני החקירה האפשריים ובודקים את מעורבות הבעל ואחותו בפרשה. במידה ויידרשו פעולות נוספות, נפעל בהתאם".

יש לציין כי הפרשה הביזארית נחשפה לאחר שקונדו הגישה תלונה למשטרה המקומית נגד פרסנט ואחותו, שלטענתה הייתה מעורבת בקנוניה. בעקבות זאת, בעלה נעצר על ידי הרשויות ונחקר על מעשיו.

 

הודו כליה גניבה סכסוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד