כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

סטירות ובעיטות: סוהרים נאשמים שתקפו קטין

לבית המשפט הוגש כתב אישום כנגד שני סוהרים שתקפו קטין בבית מעצר בבת ים

סטירות ובעיטות: סוהרים נאשמים שתקפו קטין
אילוסטרציה צילום: pexels

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לאחרונה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום כנגד אורן בשטקר, בן ה-46 מבת ים ואסף לוי בן ה-42 מראשון לציון, זאת לאחר שתקפו קטין במסגרת תפקידים כסוהרים בבית מעצר בבת ים.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין ארז ריכטנברג, עולה כי בתקופה הרלוונטית לכתב האישום שירתו הנאשמים ביחידת נחשון של שירות בתי הסוהר, במתחם מעצר לנוער. בשטקר שימש בתפקיד מפקד המתחם ולוי שימש, בין היתר, כחובש.

ביולי אשתקד ביקש העציר א.א (קטין) לאפשר לו לשוחח עם עורך דינו, לאחר שלוי סירב לבקשתו, החל הקטין, שהיה אזוק בידיו ורגליו, לדפוק על דלת תא המעצר ולירוק לעבר הסוהרים. אז חיבר בשטקר את אזיקי הידיים והרגליים של הקטין, כך שהוא נותר כפוף לאחור.

מיד לאחר מכן נכנס לוי לתאו של הקטין, סטר לו בחוזקה ואף בעט בפניו. בשטקר נכנס לתא המעצר וצפה בנעשה, ובשלב מסוים ניסה יחד עם אדם נוסף למנוע מלוי מלהמשיך ולתקוף את הקטין. מספר דקות לאחר האירוע חזרו לוי והאדם הנוסף לתאו של הקטין, התירו ממנו את האזיקים ובדקו אותו. כתוצאה מאירוע התקיפה נגרמו לקטין חבלות של ממש.

בהמשך, דיווח לוי כי הקטין נחבל לאחר שהחליק בתא המעצר ממים ששפך, וכי נגרם לקטין שפשוף בידו הימנית עקב כבילתו המשולבת, זאת בעוד בשטקר נמנע לדווח על האירוע.

כתב האישום (מצ"ב) מייחס לבשטקר עבירות של תקיפת סתם, מרמה והפרת אמונים והפרת חובת דיווח, וללוי עבירות של תקיפת קטין או חסר ישע ומרמה והפרת אמונים.

כתב אישום תקיפת קטין מעצר קטין בעיטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד