כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
זו הסיבה

התאונה הקטלנית בתל אביב. הנהגת: "גמורה, מרגישה נורא"

הנהגת שגרמה למותה של צעירה ולפציעתם של שלושה נוספים בכיכר המדינה בתל אביב נחקרה במשטרה ומסרה את גרסתה לתאונה הקטלנית. "לא יודעת איך זה קרה לי, אני מרגישה נורא. לא מאמינה"

התאונה הקטלנית בתל אביב. הנהגת: "גמורה, מרגישה נורא"
זירת התאונה צילום: דוברות מד"א

נהגת בשנות ה-60 לחייה עלתה ביום שני על מדרכה בכיכר המדינה בתל אביב, פגעה בארבעה הולכי רגל, כשאחת מהם בשנות העשרים לחייה לא שרדה את הפגיעה. בחקירתה במשטרה סיפרה כי דרכה בטעות על דוושת הגז במקום הברקס. 

ב-N12 דווח את אשר סיפרה הנהגת בחקירתה במשטרה: "לא יודעת איך זה קרה לי, אני מרגישה נורא. התבלבלתי. לחצתי בטעות על דוושת הגז במקום על הבלם והאוטו פשוט זינק. אני לא מאמינה, אני גמורה".

לפי הדיווח, הנהגת הפוגעת נהגה ברכב חצי חשמלי ובמשטרה בודקים אם הדבר קשור לתאונה. בנה של הנהגת היה איתה בזמן התאונה ותושאל על ידי חוקרי התעבורה של מחוז תל אביב. המשטרה ממשיכה לחקור את האירוע. כאשר בינתיים שניים מהפצועים בתאונה עודם מאושפזים בבית החולים איכילוב במצב בינוני ופצוע נוסף במצב בינוני-קשה.

פינוי הפצועים מזירת התאונה. צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90.

ממה שעלה בחקירת התאונה עד כה, נהגת הרכב איבדה שליטה, עלתה עם הרכב על המדרכה ופגעה בחלון ראווה של חנות תכשיטים ובארבעה הולכי רגל. צעירה בשנות ה-20 לחייה נהרגה בתאונה הקטלנית וצוותי מד"א פינו לבית החולים איכילוב שלושה פצועים – בהם גבר בן 22 במצב קשה שסבל מפגיעה רב מערכתית ושתי נשים בשנות ה-50 לחייהן שמצבן מוגדר בינוני. 

חובש בכיר במד"א, איתי אטיאס תיאר מזירת התאונה כי "במקום הייתה המולה גדולה. ראינו את הג'יפ שהתנגש בחנות ו-4 פצועים שוכבים על המדרכה. שניים מהם היו לכודים, פצועה אחת שכבה בחלקו הקדמי של הרכב ופצועה נוספת שכבה בסמוך לג'יפ כשהיא בהכרה מלאה עם חבלות בראש ובגב, הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה לביה״ח כשמצבה בינוני ויציב".

זירת התאונה. צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90.

חובש בכיר במד"א, חגי נתן סיפר: "נכנסתי מתחת לרכב על מנת להעריך את מצבם הרפואי של הפצועים שהיו לכודים והתחלנו את הטיפול הרפואי. גבר בן 22 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה ופגיעות מעיכה, חילצנו אותו תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

פאראמדיק מד"א, רפי ספר הוסיף וסיפר: "צעירה כבת 20 שכבה לפני הרכב כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה. העלנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי. במהלך הפינוי מצבה הדרדר וביצענו בה פעולות החייאה כשמצבה אנוש."

תאונה קטלנית כיכר המדינה הרוגה פצועים חקירת הנהג חקירת משטרה תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד