י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דרעי יכריע לגבי הנורבגים

מועצת חכמי התורה הכריעה: זו הרשימה של ש"ס לכנסת

לקראת סיום מועד הגשת הרשימות לכנסת ה-25 מחר בחצות ליל, מועצת חכמי התורה של ש"ס קבעה כי העשירייה הראשונה של המפלגה תישאר כפי שהיא ללא שינוי ואילו את העשירייה השנייה שרלוונטית במקרה של מימוש החוק הנורבגי יקבע היו"ר אריה דרעי

מועצת חכמי התורה הכריעה: זו הרשימה של ש"ס לכנסת
סיעת ש"ס צילום: באדיבות המצלם

מועצת חכמי התורה של ש"ס החליטה ביממה החולפת כי חברי הכנסת של ש"ס המכהנים יישארו בתפקידם ויישארו במקומותיהם בסדר הרשימה כפי שהיה בכנסת היוצאת.

בסבב של מועצת החכמים נקבע כי סדר הרשימה יישאר כפי שהיה עד כה, אריה דרעי, יעקב מרגי, יואב בן צור, מיכאל מלכיאלי, חיים ביטון, משה ארבל, ינון אזולאי, משה אבוטבול, אוריאל בוסו ויוסף טייב.

המועצת הסמיכה את היו"ר אריה מכלוף דרעי להכריע בנוגע לעשירייה השנייה, שהיא רלוונטית גם כן בעיקר ל'חברי הכנסת הנורבגים', שיכנסו באם תוקם ממשלה שש"ס תהיה חברה בה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי דרעי בוחן אפשרות לקדם את יועצו לשעבר יוני משריקי למקום ריאלי יותר, כשלפניו ברשימה הקודמת נמצאים: אברהם בצלאל, נתי חייק, ארז מלול וסימון מושיאשוילי.

בתוך כך, בעוד טרם מונה נשיא למועצת מאז פטירת ראש הישיבה הגר"ש כהן, בביטאון מפלגת ש"ס, יוכתר מחר מרן הגר"ש בעדני לראשונה בתואר 'מרן פאר הדור'. כשהדבר נעשה בהנחיית יו"ר הוועדה הרוחנית של 'הדרך', הגר"מ מאיה.

,

מועצת חכמי התורה תנועת ש"ס בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד