כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נתניהו לא נתן שריון

שקד וברודני הציעו לגל הירש להצטרף - הוא סירב

בשבועות קיבלו תא"ל במיל' פניות מצד מפלגות 'הרוח הציונית' ו'הבית היהודי' בנפרד להצטרף לרשימתן - אך בחר לדחות את ההצעה • נתניהו בחר שלא לתת לו שיריון, ולקח את סעדה שאיים לרוץ עם שקד | כל הפרטים בפרסום ראשון

שקד וברודני הציעו לגל הירש להצטרף - הוא סירב
גל הירש צילום: יונתן זינדל/פלאש90

איילת שקד ו'הבית היהודי' הציעו לתא"ל במיל' גל הירש, אשר נחשב לדמות פופולרית בימין, להצטרף בנפרד למפלגתתם - כך נודע ל'בחדרי חרדים'. לשתי ההצעות הוא סירב, בטענה שהוא חבר בליכוד.

בשבועות האחרונים, הציעו גורמים במפלגת 'הרוח הציונית', שאז עוד היו בה שקד ויועז הנדל ביחד לפני שהתפצלו, להירש, להצטרף למפלגתם בתקווה שצירוף שמו יעזרו להם לעבור את אחוז החסימה.

אפשר גם במפלגת 'הבית היהודי' שמועמדה לכנסת הוא יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל, גיששו אצל הירש עוד החיבור עם שקד. לבחדרי חרדים' נודע כי הוא קיים פגישה בנושא.

התגובות ברשתות החברתיות

לשתי הפניות הירש - סירב, והשיב כי הוא חבר ליכוד. שמו של הירש, עלה כמועמד פוטנציאלי לשיריון בליכוד מטעם נתניהו. אלא שאמש, יו"ר 'הליכוד' בחר שלא לשריין את הירש סוף דבר, ובחר לקחת במקומו את סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה, שאיים ללכת עם שקד ו'הבית יהודי' וקיים איתם מגעים ופגישות.

גורמים בליכוד אומרים כי יש תרעומת על כל הסיפור, "מי שאיים על נתניהו שילך עם שקד קיבל שיריון, ומי שהיה נאמן לליכוד נשאר בחוץ". בנוסף, תומכי ליכוד רבים זועמים על כך. בחשבון הפייסבוק של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, הביעו רבים מהם על המלך.

מטעמו של גל הירש, שקד והבית היהודי טרם נמסרה תגובה.

איילת שקד יוסי ברודני גל הירש בחירות לכנסת ה-25 ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד