כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"מזמין את כולם לצפות"

שיריון ותפקיד שר: ההצעה המפתה שקיבל עמית סגל

על פי דיווחים, הפרשן הפוליטי הבכיר, עמית סגל, מי שנחשב לפרשן הפוליטי הפופולרי ביותר קיבל הצעה להצטרף לליכוד בשיריון בעשירייה הראשונה ולקבל תפקיד שר בכיר. ההצעה לא התקדמה לכדי משא ומתן, משום שסגל דחה את ההצעה על הסף

שיריון ותפקיד שר: ההצעה המפתה שקיבל עמית סגל
עמית סגל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, הציע לעיתונאי עמית סגל שריון בעשירייה הראשונה ותפקיד של שר בכיר, כך דווח הבוקר (חמישי) בגלי צה"ל. לפי הדיווח של הכתב יובל שגב, סגל סירב להצעה ולא התנהל משא ומתן בין הצדדים.

עמית סגל מסר בתגובה לדיווח בגלי צה"ל: "אני ממשיך כמובן בתפקידי כפרשן הפוליטי של חברת החדשות ומזמין את כולם לצפות במוצאי שבת בראיונות בפגוש את העיתונות".

במפלגת הליכוד, שם העבירו אמש את רשימת השריונים ואת הרשימה הסופית לכנסת הכחישו את הדיווח בגלי צה"ל.

לפני כשנה צייץ סגל בחשבון הטוויטר שלו תוך כדי מהדורת החדשות, את ההודעה: "מחר ב-11:00 בבוקר אמסור כאן הודעה חשובה". הרשת אז התפוצצה מספקולציות והשערות, כאשר רוב העוקבים נחלקו בין מעבר לכלי תקשורת מתחרה לבין הקמת מסגרת פוליטית חדשה בה ינסה סגל להביא את הפופולריות לה הוא זוכה אל מסדרונות הכנסת. 

סגל, אם שאלתם, הודיע למחרת על הוצאת ספרו החדש 'סיפורה של הפוליטיקה הישראלית'. הוא התבטא במספר הזדמנויות על כניסה לפוליטיקה ואמר כי זה לא יקרה, לפחות לא בעתיד הנראה לעין.

עמית סגל שיריון בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד