כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

כתב אישום נגד שלושה שסחרו באמצעי לחימה

שוטרי מחוז צפון עצרו סוחר נשקים ואמצעי לחימה בן 21 | השוטרים פשטו על ביתו של תושב כפר מייסר ותפסו ברשותו אקדח מסוג FN ותחמושת

כתב אישום נגד שלושה שסחרו באמצעי לחימה
האקדחים שנתפסו צילום: דוברות המשטרה

חוקרי משטרת מחוז צפון פתחו בחקירה נרחבת במסגרתה עלה כי הנאשם, המתגורר בג'נין, סוחר בנשקים ואמצעי לחימה שונים יחד עם שניים נוספים. כנגד שלושתם הוגש כתב אישום חמור בבית המשפט המחוזי בנצרת באמצעות פרקליטות מחוז צפון בין היתר בעבירות של סחר, ירי וקשירת קשר לביצוע פשע.

במהלך החקירה עלה כי הצעיר (עקרמה בן פארס מוסטפא) בן ה-21, ניסה למכור את האקדח שנתפס ברשותו בשווי של 35,000 ₪, הוא הציע לאחר לקנות רימון רסס בשווי של 6,000 ₪ ומכר רובה M-16 בשווי של 42,000 ₪ חלק מהסחר של הנשקים תועד באפליקציית הווטסאפ.

רס"ר איזיס חטיב, חוקרת בתחנת תבור במשטרת מחוז צפון: "אנחנו נלחמים בתופעת הנשק ואמצעי הלחימה בחברה הערבית בכל האמצעים הקיימים ומפעילים יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא כדי לאסוף ראיות שיובילו לכתב אישום כנגד אותם עבריינים. לצערי נראה כי הכסף הקל והענישה המקלה מושכים צעירים רבים לעיסוק בעבירות אמל"ח וירי. הצעירים מתחילים כקבלני ירי – קל מאד לתת נשק לצעיר ולשלוח אותו לירות על רכב או מבנה או אפילו רק להעביר כלי נשק ומשם זה מתדרדר לסחר באמצעי לחימה – אסור שהפשע ישתלם".

אמצעי לחימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד