כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הָיִינוּ לַעַג וָקֶלֶס

שוב תקיפה אנטישמית בברלין: גבר יהודי הותקף ברכבת

שוב יהודי הותקף בברלין, גבר יהודי העיד כי הוא הותקף על ידי שני אנשים בתחנת יונגפרנהיידה בעיר. לאחר שהדף את התוקף הראשון, גבר נוסף הצטרף אליו ותקף אותו. גבר שלישי התערב ומנע פגיעה קשה ביהודי. התקיפה מגיעה ימים ספורים אחרי תקיפה של רב יהודי

שוב תקיפה אנטישמית בברלין: גבר יהודי הותקף ברכבת
שוטרים בברלין צילום: משטרת ברלין

גבר יהודי הותקף על ידי שני אנטישמים ברכבת בברלין, הגבר בן 33 נפל קורבן למתקפה, כך הודיעה המשטרה ביום חמישי האחרון.

הקורבן העיד במשטרה כי ביום שלישי בסביבות השעה 14:50 בתחנת יונגפרנהיידה, הוא עלה על רכבת והותקף. נוסע העליב אותו עם קריאות אנטישמיות ותפס בזרועו. האיש הדף אותו, ואז גבר שני, יחד עם התוקף הקודם, היכו אותו באגרופים.

על פי הדיווחים, נוסע אחר התערב לטובת הקורבן היהודי כדי שהקורבן יוכל לצאת מהרכבת. האיש סבל מפציעות קלות, ולא היה לו צורך לקבל טיפול רפואי, המשטרה בברלין חוקרת את המקרה.

רק כמה ימים קודם לכן הייתה מתקפה אנטישמית על רב במדינת ברנדנבורג, אריאל קירזון, הוא הותקף בתחנת רכבת בברלין, לטענת המשטרה, הרב בן ה-43 מהקהילה היהודית בפוטסדאם יצא ביום שלישי בבוקר לטייל עם בנו בן ה-13 וביצע שיחות טלפון בעברית. לפתע גבר שצעד לעברו התנגש בכוונה בכתפו והעליב אותו בצורה אנטישמית, כך מסרה משטרת ברלין בהצהרה.

בראיון לתקשורת בגרמניה, סיפר הרב קירזון כי התוקף צעק: "יהודי מטונף אתה". הרב אמר ליומון הגרמני 'בילד' כי בזמן התקרית הוא לבש ציצית, "היה ברור לי שהוא זיהה אותי כיהודי, לפתע גבר בעל מראה ערבי העליב ותקף אותי", אמר הרב קירזון. "הוא צעק והרים את ידיו, תפס אותי להכות אותי", סיפר קירזון.

תקיפה אנטישמית משטרת גרמניה אנטישמיות בגרמניה ברלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד