כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"רוצים את הבנים אצלנו"

גם לנו יש צרכים הומניטריים, לא רק לפלסטינים

לאחר מחאה הבוקר במעבר של הפלסטינים, פעיל להשבת הבנים קורא לראש הממשלה לנקוט בגישת 'הומניטרי תמורת הומניטרי', בעניין החזרת החיילים והאזרחים שברצועת עזה: "מספיק להתחשב רק בהם בלי לספור אותנו ואת החיילים ששלחנו לקרב"

גם לנו יש צרכים הומניטריים, לא רק לפלסטינים
מאבק למען השבת הבנים צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לפני שמונה שנים ממשלת ישראל החליטה שהיא לא מחזירה את הבנים שלה הביתה ובמקום זה היא מנהלת את סדר יומה כאילו כלום לא קרה, וממשיכה לתת פרסים לתושבי רצועת עזה ולעומד בראשה שמה החמאס.

גם אחרי סבבים שהיו ברצועת עזה, ממשלת ישראל הגבילה את תושבי הרצועה לימים בודדים ולאחר מכן החליטה שהיא מקלה עליהם, הבעיה שהיא שכחה את הדבר הכי יקר וחשוב שנמצא בפנים, את הבנים שנלחמו למענה במלחמות ישראל ואזרחים שהגיעו לשם בטעות וטרם שבו.

הבוקר, הגיעו הפעילים למעבר ארז בשעה 5:30 בבוקר כדי לחסום את מעבר העובדים הפלסטינים לישראל עם אמירה ברורה: "אין מעבר ללא הבנים. גם לנו יש צרכים ההומניטריים, לא רק לפלסטינים. מספיק להתחשב רק בהם בלי לספור אותנו ואת החיילים ששלחנו לקרב".

לדברי הפעיל, "מספיק כבר לחשוב שהאנשים שחיים ברצועת עזה הם מסכנים ואומללים ואנחנו חיים טוב. תנו לי להגיד לכם משהו: אנחנו מסכנים ואומללים בלי הבנים. אני קורא לראש הממשלה יאיר לפיד - הומניטרי תמורת הומניטרי, אתה נותן פרס לרצועת עזה, אנחנו רוצים את הבנים אצלנו. שנזכה לקיים את הפסוק: "ושבו בנים לגבולם".

הדר גולדין אורון שאול יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד