ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
פה מפיק מרגליות

הלם: אברך צעיר התמוטט ונפטר באופן פתאומי

טרגדיה קשה בבני ברק - האברך המשפיע הרה"ח ר' יקותיאל דוב פרידמן זצ"ל מחסידי דאראג בעיר שנפטר באופן פתאומי לאחר שהתמוטט בביתו והוא בגיל 48. מסע הלוויה אחר הצהריים מבית המדרש דאראג בבני ברק

הלם: אברך צעיר התמוטט ונפטר באופן פתאומי
הרה"ח ר' יקותיאל דוב פרידמן זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בשורה קשה ועצובה מגיעה הבוקר מהעיר בני ברק על פטירתו הפתאומית של הרה"ח ר' יקותיאל דוב בער פרידמן זצ"ל מחשובי חסידי דאראג, והוא בן 48 בפטירתו.

בשבת האחרונה לא חש בטוב, והבוקר לאחר קוצר נשימה, וזמן קצר לאחר מכן לקה בליבו, כוחות ההצלה שהגיעו לביתו ברחוב ראדזמין בבני ברק אך לאחר החייאה הוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

המנוח זצ"ל נולד בבני ברק בחג הסוכות תשל"ד לאביו הרה"ח רבי יחזקאל פרידמן זצ"ל שנפטר בצעירותו ובשבת היה יום היארצייט שלו, ולאמו מרת עדינה שתחי'.  

בבחרותו למד בישיבת חוג חתם סופר שם התקרב למורו ורבו האדמו"ר מדאראג, בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו שתחי' בתו של יבלחט"א הרה"ח ר' ישראל אנגל, גבאו של מרן פוסק הדור הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצ"ל. 

היה אדם שמח, שכל כולו תורה ויראת שמים, היה פה מפיק מרגליות ומשפיע רוחני, היה אדם חכם ופיקח שתמיד ידע לייעץ ולתת מילה טובה. ביתו היה פתוח לרווחה ורבים היו עולים אליו לקבל עצה ותושיה.  

היה בעל ייסורים, לאחר שבביתו גידל את בנו המרותק לכסא גלגלים ואף דאג לגדלו בביתו ואכן התמסר אליו בכל מאודו בטיפול מסור ומפעים.

"למרות התלאות שעברו עליו, קותי תמיד היה שמח וטוב לב. היה משפיע על אחרים אומר מילה טובה ומחייך תדיר. חבל על דאבדין", אומר אחד ממכריו ל'בחדרי חרדים'.

לכתו בפתע פתאום ובחטף הכתה בהלם ובתדהמה את כל מכריו וחבריו הרבים המבכים מרה את האבדה הגדולה ומתקשים לעכל שקותי איננו, דמותו לא תיראה וקולו לא יישמע עוד.

אחד ממכריו מספר, כי המנוח הקים קופה יחד עם שניים מידידיו במסגרתה היו מחולקות חלות כל ערב שבת למשפחות נזקקות בבני ברק ומחוצה לה, עובדה שאיש לא ידע עליה עד פטירתו.

השאיר אחריו את רעייתו שתחי' ושישה ילדים יתומים בבית, כשהגדול בן 20 והקטן בן 5 בלבד. 

מסע הלוויה בשעה 16:00 מבית המדרש של חסידי דאראג ברחוב יצחק נפחא בבני ברק לבית החיים פוניבז' בעיר שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד