כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מסבכת את אביה?

סערת הדירה של הדר מוכתר: "רשם על שמי מהשיקולים שלו"

יו"ר מפלגת "צעירים בוערים" ממשיכה להסתבך ולאחר הפרסום היום על דירה שרשומה על שמה בחיפה, היא אומרת בריאיון כי אביה "רשם אותה על שמי מהשיקולים שלו"

סערת הדירה של הדר מוכתר: "רשם על שמי מהשיקולים שלו"
אילוסטרציה צילום: unsplash

לאחר החשיפה היום (ראשון) כי בבעלותה של יו"ר מפלגת "צעירים בוערים" דירת 4 חדרים בחיפה, כוכבת הרשת הדר מוכתר ממשיכה לנפק כותרות ואולי אף לסבך את משפחתה. 

בריאיון לפני זמן קצר בתוכנית "חדשות היום" ב"ערוץ 13", התייחסה מוכתר לסערה והבהירה כי הדירה לא שלה. "היא רשומה על שמי", אמרה מוכתר, "אבל זו דירה של ההורים שלי. אבא שלי שם את כל כספי הפנסיה שלו על הדירה הזאת והוא רשם אותה על שמי מהשיקולים שלו".

יו"ר "צעירים בוערים" הוסיפה כי "הדרך היחידה שלי להשיג את הדירה הזאת היא שההורים שלי ימותו". לדבריה, "אני לא אקח את הדירה שהולכת לממן את ההורים שלי כשהם יהיו זקנים בשביל לגור בה. האלפיים ומשהו שקל שהם יקבלו מהשכירות, זה מה שייתן להם קצבה נורמלית בפנסיה. אני לא מתכוונת להשתמש בדירה".

אין לה דירה? זה מה שנחשף על הדר מוכתר

מוכתר טענה כי המפלגות הגדולות מנסות לחבל בקמפיין שלה ומשקיעות לצורך כך מיליוני שקלים: "כל בן אדם שרץ לכנסת, באות המפלגות הגדולות ומטרגטות אותו שלא ייכנס למגרש שלהם", הוסיפה מוכתר, "אז ברור שמטרגטים אותי וברור שיש קמפיין של מיליונים נגדי, כי הם לא רוצים שינוי. הם רוצים שאתה תישאר באותו מקום שאתה נשאר בו כרגע ועשרים שנה תצביע לאותם אנשים".

לפי הפרסום, הדירה המדוברת שוכנת של מוכתר ברחוב מרסיי 14, בשכונת עין הים בחיפה והיא נרכשה על ידי אביה בשנת 2021. הדירה, שממוקמת סמוך לחוף הים בחיפה, היא בגודל 56 מ"ר.

כוכב רשת ימני קיצוני בשם יואב אליאסי, או בכינויו "הצל", חשף את נסח הטאבו של דירתה של מוכתר, ופרסם סרטון בו תקף אותה: "הגברת הצעירה הזאת שלא יודעת מה זה אין ורוצה לייצג אותנו אבל נולדה עם כפית זהב בפה".

הוא הוסיף בזעם: "היא לא יודעת כמוני מה זה לחפש אוכל בפח. היא מנצלת בציניות את המילה 'דירה' כי היא יודעת שזה הטריגר שלנו. לבחורה מגיל 19, בזמן שאתם נאבקים על החיים שלכם, אבוש קנה לה דירה בחיפה".

מוכתר עצמה הגיבה לפרסום בציוץ בטוויטר, וכתבה: "אבא שלי קנה את הדירה הזאת מכספי הפנסיה שלו. אבא שלי הולך להיות עני בגלל שהוא דואג לילדים שלו".

היא הוסיפה כי "הדרך היחידה שלי להשיג דירה זה בירושה. אני לא רוצה להרוס לאבא שלי את הפנסיה שלו. לכן אני נלחמת. אני רוצה דירה משלי, לא מכספי הפנסיה של אבא שלי".

מוכתר, כזכור, הגיעה ביום חמישי האחרון למשכן הכנסת והגישה את רשימת המועמדים שלה לקראת הבחירות הכלליות לכנסת ה-25.

הדר מוכתר בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד