כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בימין תקפו

אייזנקוט הגיב לביקורת על גנץ והזהיר: "ימיטו עלינו אסון" • צפו

במהלך ביקור בישיבה ביו"ש, בכיר 'המחנה הממלכתי' תקף את הרצון לחזור לגוש קטיף ולפרק את המינהל האזרחי ואת הרשות הפלסטינית - וכינה את אוסלו וההתנתקות כ"צעדים משמעותיים". הוא השיב לביקורת על פגישות גנץ ואבו מאזן: "הממשלה של נתניהו נפגשה עם כולם" • צפו

אייזנקוט הגיב לביקורת על גנץ והזהיר: "ימיטו עלינו אסון" • צפו
גדי איזנקוט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

44 ימים לבחירות: הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט, ומועמד מס' 3 מטעם 'המחנה הממלכתי', סיפק גם היום (ראשון) הצצה לעמדותיו המדיניות, מה שמוביל להתקפה עליו מימין.

במהלך ביקור בישיבה תיכונית בישוב אפרת יחד עם שותפו למפלגה ח"כ מתן כהנא, אייזנקוט שוחח עם התלמידים וקרא לצמצם את הסכסוך תוך שהוא אומר כי אוסלו וההתנתקות הם "צעדים משמעותיים".

"אלה שרוצים לפרק את המינהל האזרחי ואת הרשות הפלסטינית ולבטל את חוק ההתנתקות ולחזור לגוש קטיף, לדעתי - ימיטו על מדינת ישראל אסון. אנחנו צריכים להיות אנשים מאמינים, אבל מצד שני להיות פרגמיסטים", כך לדבריו.

אייזנקוט הגיב לביקורת על פגישת יו"ר מפלגתו ושר הביטחון בני גנץ עם אבו מאזן, יו"ר הרשות הפלסטינית ואמר: "גם נתניהו פגש את ערפאת. הממשלה שלו נפגשה עם כל הבכירים הפלסטינים, מאחר ואני מכיר את זה היו פגישות שלא יצאו לתקשורת ואני לא אחשוף אותם כאן".

סמוטריץסמוטריץ
סמוטריץ', בימין מיהרו לתקוף את אייזנקוט. צילום: פלאש 90.

"היחס הוא 1:4\1:8 של הריסה בלתי חוקית פלסטינית ביחס ליהודים, כי הם בונים הרבה יותר", טען הרמטכ"ל לשעבר בתגובה לביקורת על כמות פינויי המאחזים היהודיים בשטחי C. בימין מיהרו לתקוף אותו - יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' כתב: "ההתיישבות בארץ ישראל היא ערך. יש לפרק את המנהל האזרחי ולקדם ריבונות. אוסלו וההתנתקות היו אסון לישראל", צייץ.

גם יו"ר רשימת 'הבית היהודי' איילת שקד תקפה: "לא משנה כמה כיפות המחנה הממלכתי יספור בעשירייה הראשונה שלו הם לא יצליחו להסתיר את העובדה שאייזנקוט וגנץ הם שמאל", תוך שהיא קוראת לקהל שמתלבט בינה לבין גנץ להצביע לה.

גדי אייזנקוט בחירות לכנסת ה-25 מתן כהנא בנימין נתניהו אפרת איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד