כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"מראות קשים"

במהלך מעצר: שוטרי מג"ב משכו בפאות המתנחל • תיעוד

במהלך פשיטה של שוטרי מג"ב על גבעה בבנימין, תועדו השוטרים כשהם מושכים בפאותיו של מתנחל | בן גביר: "המראות הקשים בזמן הפינוי מזעזעים ואסור שיעברו בשתיקה" 

במהלך מעצר: שוטרי מג"ב משכו בפאות המתנחל • תיעוד
המשיכה בפאה במגרון צילום: באדיבות המצלם

שוטרי מג"ב שהגיעו הערב (ראשון) לגבעת עוז ציון שבבנימין, תועדו כשהם מושכים בפיאותיו של מתנחל במהלך מעצר. התיעוד עורר סערה וגרר תגובות מצד חברי כנסת מהימין. לפי טענת המתיישבים, שוטרי מג"ב פשטו על מאחז רמת מגרון, והציגו בפני משפחות הגבעה צו שטח צבאי סגור שהטיל מפקד אוגדת איו"ש - תא"ל אבי בלוט על המקום, תוך שהם מאיימים עליהם כי "בפעם הבאה שיראו אותם כאן, יעצרו". כחצי שעה לאחר מכן פשטו הכוחות על גבעת עוז ציון הסמוכה ועצרו שני תושבים שמתגוררים בגבעה.

ח"כ אורית סטרוק 'הציונות הדתית' הגיבה למעצר בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "בזמן שאייזנקוט נואם בשמאלנית, ומתן כהנא ("דתי לאומי כמוך") מקשיב ומתרגל לשפה של הבוס החדש - בני גנץ מבצע: מעצר מתיישבים בעוז ציון היום. פשעם היחיד: הפרת צו שטח צבאי סגור שסר הבטחון הוציא כנגד הישוב שלהם, כדי לעקור אותו".

ברמת מגרון מסרו בתגובה: "בני גנץ ויתר מרעיו בממשלה החליטו להילחם בהתיישבות בכל הכוח. אבל אלה פרפורי הגסיסה של הממשלה האנטישמית שלהם. לא יעזור לכם, עם ישראל יותר חזק מכל האויבים שניסו להתנכל לו במשך הדורות, ואנחנו נמשיך להיאחז כאן בגבעה עוד שנים רבות אחרי שזכר הממשלה הזאת יישכח לחלוטין".

יו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "ממשלת השמאל הקיצוני של גנץ ולפיד ממשיכה במדיניות הרס התיישבות של יהודים ביהודה ושומרון. בזמן שממשלת השמאל שותקת מול אלפי מבנים בלתי חוקיים שנבנים על ידי הרשות הפלסטינית, גנץ ולפיד נטפלים להתיישבות היהודית ביו"ש שמטרתה שמירה על השטח".

ח"כ בן גביר הוסיף: "המראות הקשים בזמן הפינוי מזעזעים ואסור שיעברו בשתיקה, מקווה שמי שתקף את הנערים על לא עוול בכפם יעמוד לדין".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "במסגרת הודעה וחלוקת צווי פינוי החל החשוד להשתולל, התפרע והתנגד למעצר. למרות האמור אנו לא רואים הצדקה להתנהלות הלוחם שאינה עומדת בקנה אחד עם ערכי הארגון והחיל והאירוע יבדק ויופקו לקחים בהתאם".

משיכה בפאות שוטר מג"ב בנימין עוז ציון אלימות שוטרים מעצר אלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד