ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"תשובה מאכזבת"

ימים ספורים לפני מותה: המלכה השיבה לנינת הרב וואזנר

כיתת ילדים מחיידר סאטמר במנצ'סטר - בריטניה פנו במכתב למלכה: "אנא תדאגי שפרסומות לא צנועות יוסרו". את המכתב שלחה נינת הרב וואזנר זצ"ל בשם בנה והילדים בכיתה. המלכה השיבה במכתב משלה ימים ספורים לפני מותה

ימים ספורים לפני מותה: המלכה השיבה לנינת הרב וואזנר
הלווית המלכה בלונדון צילום: The Royal family

ילדי חיידר סאטמר במנצ'סטר בריטניה גילו יום אחד כי במודעת הפרסום הדיגיטלית שהוצבה מול החיידר הממוקם ברחוב ברי ניו רוד 393 בשכונת סאלפורד, ישנם פרסומות שלא מתאימים לילדים חרדים. אחד הילדים ביקש מאמו לשלוח בשם הכיתה שלו, מכתב למלכה אליזבת השנייה, ולבקש ממנה שתפעל להוריד את הפרסומות.

הילד, נין של הרב וואזנר זצ"ל, סבו הוא ר' משה יוסף וואזנר מנכבדי חסידות סאטמר במנצ'סטר, בנו של הרב אברהם אליהו וואזנר, בנו של פוסק הדור זצ"ל שלח את המכתב לארמון בקינגהאם לפני כחודש, ומספר ימים לפני מותה של המלכה אליזבת הארמון החזיר את התשובה במכתב.

המכתב שנשלח מהמלכה לילדי חיידר סאטמר

במכתב נאמר: "קיבלנו את המכתב שלכם, אנחנו מאוד מצטערים שזה לקח כל כך הרבה זמן לקבל תשובה בחזרה, בגלל שאנחנו מקבלים הרבה מאוד מכתבים, המכתב שלכם היה חשוב למלכה, היא התייחסה לנושא שהעליתם ברצינות, אך בעוד הסיבה שכתבתם את המכתב מובן, המלכה לא יכולה לעשות משהו בנידון מכיוון שזה לא תחת אחריותה".

בהמשך המכתב נאמר כי הארמון ממליץ לפנות לנציג שלהם בפרלמנט ולבקש ממנו לפעול בנושא, והיה מצורף לתשובה לינק לאתר מיוחד שבו אפשר למצוא את הנציג האזורי בפרלמנט. "אנחנו יודעים שזאת תשובה מאכזבת מצידנו, אבל אנחנו שמחים שמצאתם לנכון לשתף אותנו במחשבה ובהצעות שלכם, אני מודה לכם על המכתב ואני שולחת איחולים טובים לכם ולמשפחה שלכם".

לוויה סאטמר בריטניה המלכה אליזבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד