י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
הצהרה מפתיעה

הנשיא ביידן הכריז: מגפת הקורונה הסתיימה

בראיון הראשון שלו מזה שבעה חודשים, הנשיא ג'ו ביידן הטיל פצצה והכריז כי מגפת הקורונה הסתיימה. "נראה שכולם במצב די טוב. ולכן אני חושב שזה משתנה. ואני חושב שזו דוגמה מושלמת לכך"

הנשיא ביידן הכריז: מגפת הקורונה הסתיימה
הנשיא ביידן בראיון צילום: צילום מסך רשת CBS

בראיון שנתן הנשיא ביידן ביום ראשון לרשת CBS, הנשיא נראה בתערוכת רכבים לצד המראיין של תוכנית "60 דקות" סקוט פלי ששאל "אדוני הנשיא, תערוכת הרכב הראשונה בדטרויט מזה שלוש שנים. האם המגיפה הסתיימה?"

"המגיפה הסתיימה", אמר ביידן. "עדיין יש לנו בעיה עם קורונה אנחנו עדיין עושים הרבה עבודה על זה. אבל המגיפה הסתיימה, אם תשים לב, אף אחד לא לובש מסכה. נראה שכולם במצב די טוב. ולכן אני חושב שזה משתנה. ואני חושב שזו דוגמה מושלמת לכך".

למרבה האירוניה, הריאיון שודר ימים ספורים לאחר שעיריית ניו יורק פיטרה 850 מורים ועוזרי מורים לאחר שלא קיבלו את החיסון נגד קורונה עד המועד האחרון של 5 בספטמבר. זה הביא את המספר הכולל של העובדים שפוטרו על ידי משרד החינוך מאז כניסת החוק שמחייב חיסון לתוקף ל-1,950.

המגיפה הייתה הסיבה שבה השתמשו הדמוקרטים כדי להצדיק הצבעה אוניברסלית בדואר במדינות רבות, והמדיניות הזאת כעת נותרה במקומה בתחומים רבים, ככל שמתקרבות הבחירות אמצע שיכריעו מי ישלוט בקונגרס ובסנאט.

ג'ו ביידן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד