כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"אמירה אומללה"

הח"כ עורר סערה: "קרייניות יהיו עם כיסוי ראש"

יו"ר ועדת חוץ וביטחון התבטא באמירה שנויה במחלוקת ואמר כי הציונות הדתית היא מסוכנת: "עוד מעט הקרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש, ונשים לא יוכלו לשרת בצבא". בימין תקפו: "אלו שמכבדים ערביה עם רעלה, לא מסוגלים לשאת יהודייה דתיה עם כיסוי ראש"

הח"כ עורר סערה: "קרייניות יהיו עם כיסוי ראש"
רם בן ברק בוועדת החוץ וביטחון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת רם בן ברק, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, מיש עתיד אמר היום (שני) כי הציונית הדתית היא תנועה מסוכנת, ושהם יובילו לכך שנשים עם כיסויי ראש יהיו מגישות טלוויזיה.

בריאיון לרדיו חיפה אמר: "הציונות הדתית - מסוכנת ואנטי דמוקרטית. עוד מעט הקרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש, ונשים לא יוכלו לשרת בצבא, לשם אנחנו הולכים".

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ, תקף: "מצפה מיאיר לפיד שיגנה מיד את דבריו החמורים של חבר מפלגתו רם בן ברק שהכפיש את ציבור הציונות הדתית ואת נשות התקשורת והטלוויזיה החובשות בגאווה כיסוי ראשי גבול להסתה!".

חבר הכנסת יום טוב כלפון מהבית היהודי תקף בחריפות, "אמירה אומללה של רם בן ברק, לאשתי יש כיסוי ראש ואם היא תרצה להיות קריינית בטלוויזיה זה יפריע לך? אלה הערכים ״הליברליים״ של השמאל? אחרי הגזענות נגד הספרדים עכשיו אתם רוצים למנוע מנשים דתיות לחבוש כיסוי?".

לימור סון הר מלך, מועמדת עוצמה יהודית, תקפה: "בשם הפלורליזם והליברליות כביכול, מסתבר כי אלו שמנופפים בדגל הכלת השונה והחריג כביכול, שמגלים סובלנות לתומכי טרור שרוצים לחסל את מדינת ישראל".

הר מלך הוסיפה: "אלו שמכבדים ערביה עם רעלה, לא מסוגלים לשאת יהודייה דתיה עם כיסוי ראש. הידד לצביעות!". חברת הכנסת מיכל וולידגר מהציונות הדתית: "חייבת לדעת מי מדליף את התוכניות הסודיות שלנו".

לאחר שדבריו עוררו סערה, בן ברק צייץ: "בואו נרגיע את הציניות והתייפייפות - אנחנו חיים במדינה דמוקרטית ואני מכבד את כל מי שמבחירה מחליט לנהוג כך אחרת זכותו - איש באומנותו יחייה. כוונתי הייתה שבממשלת סמוטריץ' בן גביר זה יהיה בכפייה. הניסיונות לרכב על אמירה כזאת או אחרת לצרכי בחירות היא נלוזה".

 

רם בן ברק יום טוב חי כלפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד