כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
משוועים לעזרה

"אי אפשר להתעלם": אלפים נרתמים למען עזר מציון

הרב חנניה צ'ולק: "כשפוגשים את הכאב, כשרואים את הדמעות, כששומעים את הבכיות, אי אפשר להתעלם! אי אפשר שלא לסייע לאותם אלפי מתמודדים עם מחלות קשות, שמשוועים לעזרה" • ההגרלה הסינית הגדולה מתקרבת ולכם יש הזדמנות גם להיות שותפים להצלת חיים של ממש וגם לזכות בפרסים יקרי ערך

"אי אפשר להתעלם": אלפים נרתמים למען עזר מציון
ניידות של עזר מציון צילום: מתוך אתר הארגון

אלפי משפחות חולי סרטן נעזרו בשנה האחרונה ע"י עזר מציון. כל משפחה היא עולם. אבא, אמא, אחים ואחיות שנקלעו כולם למערבולת שמטלטלת את חייהם, וזקוקים ליד תומכת, לעזרה וסיוע לאורך כל הדרך. עזר מציון נמצא שם בשבילם, ומספק להם מעטפת תמיכה מלאה, ומהווה כתובת עבורם לכל דבר לאורך תקופת המחלה.

לחצו כאן למעבר להגרלה הגדולה שתתקיים בקרוב>>>

לקראת ההגרלה הסינית השנתית של עזר מציון, יוצאים בארגון בקריאה לציבור להיות שותפים בהצלת חיים, לסייע למי שנמצא שם עבורם, עבור החולים עצמם, עבור ההורים, עבור הילדים ויתר בני המשפחה. מערך הסיוע המקיף של עזר מציון כולל איתור מציל חיים של מח עצם עבור חולים הזקוקים לכך. מידי חודש אודות לפעילות עזר מציון, מתבצעות עשרות השתלות מצילות חיים לחולי סרטן שזהו הסיכוי היחידי שלהם להמשיך ולחיות.

בהשתתפות בהגרלה אתם זוכים להיות שותפים בפעילות מצילת החיים של 'עזר מציון' ולהיות חלק ממערך החסד הנרחב שמספק שירותי מעטפת לחולים ולבני משפחותיהם.  מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, הבטיחו במכתב מיוחד כי "התורמים לעזר מציון יזכו מידה כנגד מידה שכולם יהיו בריאים ולא יחלו ח"ו במחלות קשות בגוף ובנפש".

באמצעות התרומה ל'עזר מציון' אתם שותפים בזכויותיו הרבות של הארגון: שותפות בעזרה לאלפי משפחות חולי סרטן ל"ע שנעזרו בשנה האחרונה ע"י עזר מציון, שותפות בהסעות חולים ובני משפחותיהם באמבולנסים וברכבי מתנדבים מידי חודש. בהכנת מנות חמות שמחולקות מידי חודש ומשביעות ילדים והורים ומקלות מאוד את ההתמודדות עם המחלה. בהשאלות של פריטי ציוד רפואי יקר המושאל חינם לחולים כדי לאפשר להם מקסימום שיקום בלי להוסיף נטל על מצבם הכלכלי המורכב, ובעזרה לילדים עם צרכים מיוחדים המקבלים מגוון ענק של שירותים וחוויות: מועדוניות, ימי כיף, ציוד שיקומי, ימי 'הקלה', נופשונים ועוד.

בנוסף, באמצעות התרומה שלכם לעזר מציון אתם מקבלים שותפות, בעשרות אלפי משימות סיוע להקלה על חולים קשישים ומבודדים ועל אוכלוסיות בקבוצות סיכון, במעטפת התמיכה בחולי סרטן ובני משפחותיהם ובמאגר הלאומי לתורמי מח של עזר מציון המונה מעל מיליון תורמים פונטציאלים, שמציל עשרות חולי סרטן מידי חודש.

יו"ר עזר מציון הרב חנניה צ'ולק: "יש לנו הזדמנות לראות את הכאב של הזולת, להושיט יד ולפתוח את הלב.  כשפוגשים את הכאב, כשרואים את הדמעות, כששומעים את הבכיות, אי אפשר להתעלם! אי אפשר שלא לסייע לאותם אלפי מתמודדים עם מחלות קשות, שמשוועים לעזרה".

"אני קורא לכם, בואו היו שותפים שלנו במערך החסד האדיר של עזר מציון. השותפות שלכם היא הכוח שלנו להיות שם לצידם. היא הכוח המניע את גלגלי החסד שלא מפסיקים לנוע אפילו לרגע אחד. גלגלי החסד שלוקחים חולים לאורך כל שעות היממה לבתי החולים, שמסייעים למשפחות, שמעבירים דגימות מח עצם, שנמצאים שם עבורם, עבורכם".

לאורך כל השנה עזר מציון פועל על מנת להקל ולסייע לחולים ולבני משפחותיהם, וכעת זאת ההזדמנות שלכם להיות שותפים ואולי לזכות בהגרלות הגדולות שתיקיימו בקרוב.

לחצו כאן למעבר להגרלה הגדולה שתתקיים בקרוב>>>

עזר מציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד