כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
טרגדיה במודיעין עילית

בד"ה: אשת המשגיח נפטרה מהמחלה בגיל 52

הרבנית שרה שטיגל ע"ה מסמינר פויירשטיין במודיעין עילית בתו של הגרד"מ ליברמן מרבני העיר ואשת המשגיח של ישיבת 'קפלן' הלכה לעולמה בגיל 52 לאחר מחלה אותה הסתירה בשנים האחרונות. הלוויתה היום מקרית ספר לאלעד

בד"ה: אשת המשגיח נפטרה מהמחלה בגיל 52
נר זיכרון צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הלילה נפטרה בבית החולים שיבא בתל השומר לקול זעקות שבר, הרבנית הצדקנית מרת שרה שטיגל ע"ה אשת המשגיח הנודע של ישיבת נתיב הדעת (קפלן) הגאון הצדיק רבי מתתיהו זאב שטיגל ובתו של הגאון רבי דוד משה ליברמן מחשובי הרבנים במודיעין עילית ראש כולל ורב בית המדרש אהל ישראל והיא בת 52 בפטירתה בהותירה יתומים בביתה.

היא גדלה בבית הוריה הגדולים שהינו משמש כמגדלור לכל תושבי מודיעין עילית ורבים נוהרים לקבל את ברכותיו ועצותיו של אביה הגאון הרב ליברמן.

הרבנית שטיגל ע"ה נמנתה שנים רבות בחבר ההנהלה של סמינר פויירשטיין והיתה כתובת לעזר בכל תחום ועניין בסמינר היא זכתה להערצה רבה בקרב תלמידות הסמינר.

בשנים האחרונות היא חלתה והסתירה את דבר מחלתה בכדי לא לצער אף אחד.

לאחרונה על אף שגברה עליה המחלה המשיכה בעבודת הקודש ובמסירות נפש עמדה לימין בעלה הגאון הצדיק המשגיח רבי מתתיהו זאב שטיגל לשקוד על תלמודו ולהמשיך בעבודתו עבודת הקודש.

זכתה להשיא 4 מצאצאיה ובביתה נותרו 5 יתומים.

אמש היא נפטרה לדאבון לב קרוביה וידידיה בהותירה חלל עצום. השמועה פשטה כאש בשדה קוצים ואנשים מיאנו להאמין לגודל הטרגדיה הנוראה שפקדה את העיר עם פטירתה בדמי ימיה.

הלוויתה תצא היום בשעה 11:00 בבוקר, מביתה ברחוב חזון דוד 21 במודיעין עילית ובשעה 14:00 בבית העלמין באלעד שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

ישיבת נתיב הדעת קרית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד