כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
עשתה את הדבר הנכון

רכשה כריך ונדהמה לגלות בתוכו מאות דולרים

גברת אוליבר רכשה לפני כמה ימים כריך עוף מטוגן בסניף דרייב-אין של רשת KFC, וגילתה לא פחות מ-543 דולר (ועשרה סנט) בתחתית השקית. לאחר שניות בודדות של התלבטות, היא התקשרה למשטרה, דיווחה על האבדה והשיבה את הכסף למסעדה

רכשה כריך ונדהמה לגלות בתוכו מאות דולרים
כריך סטארקיסט צילום: יח"צ

הגברת ג'ואן אוליבר מהעיר ג'קסון שבמדינת ג'ורג'יה, ארה"ב רכשה לפני כמה ימים כריך עוף מטוגן בסניף דרייב-אין של רשת KFC, וגילתה לא פחות מ-543 דולר (ועשרה סנט) בתחתית השקית. 

ע"פ הדיווח ב'ישראל היום' אוליבר התקשרה למשטרה, דיווחה על האבדה והשיבה את הכסף למסעדה, בדיוק כפי שאדם הגון ושומר חוק אמור לעשות. בדיקה קצרה העלתה כי אחד העובדים הכניס את הפדיון היומי של המסעדה לשקית, ומישהו בחר להשתמש דווקא בשקית הזו לאריזת ההזמנה של גברת אוליבר. 

בפוסט פייסבוק שפרסמה משטרת ג'קסון, נכתב כי "לא רק שגברת אוליבר עשתה את הדבר הנכון, היא גם הצילה את המשרה של מנהל המסעדה, תודה לך, גברת אוליבר, על כך שהזכרת לנו שיש בעיר שלנו אזרחים נפלאים!"

כצפוי KFC השיבה לה את הכסף ששילמה על ארוחת הצהריים, ואף העניקה לה ארוחה במתנה. "אם לא תעשה את הדבר הנכון, זה בסופו של דבר יחזור אליך בהפוכה", אמרה הגברת לתקשורת המקומית. "זה לא הכסף שלי ולכן לא הייתי צריכה לשמור אותו. אקבל את הכסף שמגיע לי בעתיד", היא סיכמה.

 

כריך דולרים כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד