ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
המוסד שחוזה התוצאות

מפתיע: תוצאות מדגם הבחירות בתיכון בליך; בעוצמה יהודית תוקפים

הפנינג בחירות מתקיים היום בתיכון בליך ברמת גן. בין המשתתפים היה גם ח"כ איתמר בן גביר, שביקורו הקודם בבית הספר עורר סערה וגרר ביקורת רבה | במשאל בחירות בקרב התלמידים זכתה יש עתיד בניצחון מוחץ | בעוצמה יהודית טוענים להטעיה במשאל: "ניסיון להטות את תוצאות הבחירות בבליך"

מפתיע: תוצאות מדגם הבחירות בתיכון בליך; בעוצמה יהודית תוקפים
בן גביר בתיכון ברמת גן צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

תיכון בליך ברמת גן נחשב זה שנים למוסד לימודים שמצליח לחזות את תוצאות הבחירות. כך קרה ב-92 עם ניצחונו של רבין וקודם לכן בשנת 77 עם המהפך הדרמטי ועלייתו של בגין לשלטון. למרות שבשנים האחרונות המגמה השתנתה, התיכון עדיין שואב אליו פוליטיקאים מכל קצוות הקשת הפוליטית.

היום (שלישי) נערך הפנינג בחירות בתיכון בליך ברמת גן. בין המשתתפים היה גם ח"כ איתמר בן גביר, שביקורו הקודם בבית הספר עורר סערה וגרר ביקורת רבה.

בתוצאות המשאל שהתקיים בקרב תלמידי שכבות י"א ו-י"ב בבית הספר, מפלגת יש עתיד זכתה בניצחון משמעותי, עם 45.1% מהקולות. הליכוד עם 24% והמחנה הממלכתי עם 12.4%. העבודה עם 5%, הציונות הדתית עם 4.6% ומפלגת צעירים בוערים השיגו 2.9%. מרצ השיגו במשאל 2.2% וישראל ביתנו וש"ס קיבלו מתחת לאחוז אחד.

במפלגת 'עוצמה יהודית' לא היו מרוצים מתוצאות המשאל בתיכון ולטענתם נעשתה תרמית שגרעה מהם קולות. "ניסיון להטות את תוצאות הבחירות בבליך", הגיבו במפלגה. "על פתק הבחירות שלנו לא מופיעה עוצמה יהודית בראשות ח"כ בן גביר. המטרה ברורה: הטיית התוצאות בניסיון להראות שהפופולריות של ח"כ בן גביר היא כביכול לא אמיתית, בזמן שרוב עצום בתלמידים תומך בו, כמו שראינו הבוקר באהדה העצומה שספג. זה לא יעזור לשמאל - בבחירות האמיתיות אנחנו ננצח".

במהלך שהותו במקום בן גביר נשא דברים והבטיח: "אנו נשנה את נהלי הפתיחה באש". לדבריו, "צריך להגן על צה"ל ועל המדינה שלנו, להגן על העם שלנו לשמור על מדינת ישראל". דבריו זכו לתשואות בקרב תלמידים רבים במקום.

גם יו"ר העבודה מרב מיכאלי הגיעה למקום לשאת דברים ואף התעמתה עם בן גביר לעיני המצלמות. "אני כבר מבוגרת ומכירה את בן גביר מהימים שהוא לא היה מתחפש לדובון אכפת לי או לכבשה שושנה, הימים שהוא היה אומר את האמת ולא מתחפש למשהו חמוד", הזכירה מיכאלי בדבריה.

בליך רמת גן איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד