כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
שב"כ מעורב בחקירה

רצח הקשישה בחולון: מתחזק החשד לפיגוע טרור; מצוד אחר החשוד

חוקרי השב"כ מנהלים מצוד אחר החשוד בתקיפת הקשישה ורציחתה, לאחר שזו שאותרה אחר הצהריים בחולון כשהיא ללא רוח חיים | במערכת הביטחון גוברת ההערכה שמדובר בפיגוע טרור על רקע לאומני | עדי ראייה תיארו כיצד מצאו את הקשישה עם סימני אלימות מחרידים

רצח הקשישה בחולון: מתחזק החשד לפיגוע טרור; מצוד אחר החשוד
זירת רצח הקשישה בחולון צילום: זק"א תל אביב

במשטרה גוברת הערב (שלישי) הערכה כי הקשישה שאותרה אחר הצהריים בחולון ללא רוח חיים בחולון, נרצחה על רקע לאומני. בשעות האחרונות פועלים באזור כוחות גדולים של משטרה לצד חוקרי השב"כ, בניסיון לאתר את התוקף. החוקרים חולפים גם בשעה זו בבתי עסק ומגורים ושולפים את תיעודי האבטחה.

הקשישה, נזכיר, בשנות השמונים לחייה, אותרה אחר הצהריים בחולון (שלישי) ללא רוח חיים, לאחר שככל הנראה הותקפה.

מעט לפני השעה 17:30 התקבל דיווח במוקד מד"א על אישה מחוסרת הכרה ברחוב החשמונאים בחולון. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו כי על אישה ללא סימני חיים וקבעו את מותה.

זירת הרצח. צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

החובשים של מד"א, דניאל גיאת ונתן רוס סיפרו: "הפצועה שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלות מדממות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה."

המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת הנסיבות. "לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח על תקיפת קשישה (85) ברח' החשמונאים בחולון", מסרה המשטרה. "גורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותה של הקשישה. כוחות משטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות".

יחיאל גולדמן, קמב"ץ זק"א ת"א מספר: "קיבלנו דיווח מהמשטרה על אישה שנמצאה ללא רוח חיים ברחוב. בסיוע מתנדבים נוספים מהיחידה, סייענו למשטרה בטיפול בגופה, ובאיסוף הממצאים הרבים במטרה להביאם לקבורה. נסיבות האירוע נחקרות ע"י המשטרה. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית לצורך השלמת חקירה".

עדי ראייה שעברו ברחוב וראו את הקשישה מוטלת על הרצפה תיארו ל'כאן 11' כי זה "היה נראה מזעזע. הראש שלה היה פתוח". לדבריהם ליד גופתה אותר התיק שנשאה עימה ונבדק אם התוקף גנב ממנו דבר מה.

רקע לאומני רצח לאומני חולון קשישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד