כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הבכירים שהושמטו

הקרב מול שקד: הליכוד פונה לציונות הדתית

לאחר השיריונים שיצרו מעין חטיבה סרוגה, הליכוד בראשות נתניהו החל בקמפיין מכוון למצביעי המגזר הדתי-לאומי - במטרה לשתות קולות מ'הבית היהודי' ולגרום להם שלא לעבור את אחוז החסימה | הועלמו מהקמפיין: יולי אלדשטיין ושלמה קרעי; עמיחי שיקלי המסורתי בפנים

הקרב מול שקד: הליכוד פונה לציונות הדתית
נתניהו בשומרון צילום: פלאש 90

מפלגת 'הליכוד' תחל בסוף השבוע הקרוב בקמפיין הפונה לציונות הדתית במטרה לשכנע מצביעים ששוקלים להצביע ל'הבית היהודי' של שקד, ובכך לגרום לה לפרוש לפני הבחירות.

שריוניו של יו"ר המפלגה בנימין נתניהו יצאו במעין חטיבה סרוגה של מועמדים, שיכולים להביא לכ 2-3 מנדטים מצביעים דת"ל שבמערכת הפוליטית מעריכים כי הם מתלבטים למי להצביע, ועשויים להכריע את תוצאות הבחירות.

בין המועמדים שהוצבו במודעות שיפורסמו בעיתונות המגזר בשבת הקרובה, הם משה סעדה, עידית סילמן ואף עמיחי שיקלי המסורתי, שמוערך בקרב הציונות הדתית. בולטים בהיעדרם הם בכירי 'הליכוד' שלמה קרעי ויולי אדלשטיין.

מי שעשויה להיפגע מקמפיין הליכוד היא מפלגת 'הציונות הדתית' של בצלאל סמוטריץ', למרות שלפחות ביניהם הסיכום הוא לא "לשתות" אותם. למרות זאת, בסביבת סמוטריץ' טוענים שהם לא חוששים: "רוצים שהגוש כולו יהיה 61 וכנראה אנחנו חסינים מהקשית של ביבי", אמרו לנו.

הליכוד איילת שקד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד