כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מעמד אלפים

עשרת אלפים איש בהיכל מנורה: המעמד הרוחני של האדמו"ר הרב פינטו

תיעוד ענק: עשרת אלפים איש השתתפו אמש (שלישי) במעמד רוחני יוצא דופן בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, במסגרתו נערך סיום אלפי ספרי הזוהר, הכנסת ספר תורה לזכרם של 45 הרוגי אסון מירון ואמירת סליחות

עשרת אלפים איש בהיכל מנורה: המעמד הרוחני של האדמו"ר הרב פינטו
הרב פינטו במעמד צילום: חיים טוויטו

המעמד שבראשו עמד האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש מוסדות "שובה ישראל" בישראל ובעולם - סבב סביב חידוש תקנת גדולי ישראל זצ"ל שתוקנה לפני למעלה ממאה שנים על ידי מרן רבי יוסף חיים זוננפלד זצ"ל ומרן הראי"ה קוק זצ"ל, לסיים בכל שנה 1,000 ספרי זוהר ובכך להביא את הגאולה.

לפני מספר חודשים, הורה האדמו"ר הרב פינטו לחדש את התקנה ותוך מספר ימים הצטרפו למיזם כ-20,000 איש שביחד סיימו כ-2,000 ספרי זוהר בתוך ארבעה חודשים. אתמול הכריז האדמו"ר על תחילת המסלול השני, ועל היעד החדש: סיום 10,000 ספרי זוהר.

במרכז המעמד נשא האדמו"ר הרב פינטו את המשא המרכזי וחיזק את קהל האלפים. הרב פינטו יצא מגדרו לשבח את בנו וממשיך דרכו רבי יואל משה פינטו, שייזם והוביל את פרויקט סיום 1,000 ספרי הזוהר, בהצלחה יוצאת דופן.

לצידו של האדמו"ר הרב פינטו, נכח אביו האדמו"ר רבי חיים שמעון פינטו רבה הראשי של הערים אשדוד וקרית מלאכי שסיים את ספר הזוהר ואף בירך בהתרגשות את ברכת "הנותן תשועה למלכים" לכבודו של מלך מרוקו מוחמד השישי שממשיך את מסורת אבותיו למען העם היהודי.

את המעמד הנעימו גדולי הזמר החסידי, אברהם פריד וחיים ישראל בליווי מקהלת מלכות, ששילבו בין מחרוזות שמחה לכבודה של תורה לבין ניגונים מרגשים מהרפרטואר של הימים הנוראים.

המעמד שהועבר בשידור חי לעשרות מוקדים בעולם ושודר בתחנות הרדיו החרדיות והדתיות ובאתרים הנבחרים - נחתם באמירת סליחות ברוב עם, ועורר התרגשות גדולה תוך אחדות בין כל קהלי האוכלוסיה - חרדים, דתיים וחילונים.

הרב פינטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד