כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
23 מיליון אתרים - נחסמו

האלימים מתלוננים על אלימות: טאליבן רוצה לחסום את טיקטוק

הטליבאן הודיעו שהם רוצים לאסור את טיקטוק, "בגלל שזה מקדם אלימות", זאת למרות שהלוחמים שלהם משתמשים באפליקציה כדי לשתף סרטונים של ההוצאות להורג. לוחמי הטליבאן משתמשים במדיה החברתית כדי לשתף את הזוועות שלהם בשדה הקרב כדי להפיץ פחד בקרב אויביהם

האלימים מתלוננים על אלימות: טאליבן רוצה לחסום את טיקטוק
אפליקציית טיקטוק צילום: unsplash

הטליבאן הודיעו שהם יאסרו את טיקטוק, כי היא "מקדמת אלימות" למרות שלוחמים שלהם מפרסמים זוועות משדה הקרב כדי להפיץ פחד בקרב אויביהם.

משרד התקשורת של הטליבאן הודיע שהאפליקציה הפופולרית כמו גם PUBG, משחק אינטרנטי, ייאסרו במדינה תוך מספר שבועות. "טיקטוק הפיצה תוכן וסרטונים לא מוסריים ולא אסלאמיים במדינה אסלאמית בקרב הצעירים הפגיעים מאוד של אפגניסטן, ואנחנו חייבים לחסום את זה למען עתידם של הצעירים שלנו", אמר גורם בטליבאן ל'דיילי מייל'.

"הם פשוט הורסים את הצעירים שלנו על ידי פרסום סגנון חיים מערבי. אנחנו חיים במדינה אסלאמית והפלטפורמות הללו הפיצו תכנים נגדה", אמר. "פייסבוק גם מפיץ אותו סוג של תוכן. הצעירים שלנו מבזבזים על זה זמן אבוד, חובתנו לדאוג לצעירים", אמר הפקיד. ספקיות האינטרנט הודיעו כי עומדות לרשותן 30 הימים הבאים בתור 'המועד האחרון' לחסום את טיקטוק, כך נמסר בהצהרה של משרד התקשורת.

השליטים החדשים של אפגניסטן הודיעו על ההחלטה בפגישה עם נציגי המגזרים הביטחוניים ונציג ממינהל אכיפת החוק השרעי. ההחלטה מגיעה לאחר האיסורים האחרונים על מוזיקה, סרטים ותוכניות טלוויזיה שהביאו את הטאליבן לאסור אותן.

האירוניה בהחלטה כי כאשר לוחמי הטליבאן משתמשים במדיה החברתית כדי לשתף את הזוועות שלהם בשדה הקרב כדי להפיץ פחד בקרב אויביהם. סרטון שצולם ושותף בחשבונות המדיה החברתית של הטליבאן מציג קבוצה של חמישה גברים מכוסי עיניים שידיהם קשורות מאחוריהם, לפני שהם מוצאים להורג על ידי חברי הטליבאן שמריעים. הם גם אסרו על ערוצי טלוויזיה לשדר את מה שנחשב בעיניהם כ'חומר לא מוסרי' ולכמה ערוצים אף נאמר שהם לא יכולים סרטים ותוכניות זרות.

הטליבאן אמרו כי הם חסמו יותר מ-23 מיליון אתרי אינטרנט, את אלו שהם רואים כתוכן 'לא מוסרי' במהלך השנה מאז נטל הטליבאן את השלטון במדינה. "חסמנו 23.4 מיליון אתרים. הם משנים את הדפים שלהם בכל פעם. אז, כשאתה חוסם אתר אחד אחר יהיה פעיל", אמר נג'יבוללה חאקאני, שר התקשורת של הטליבאן בוועידה בחודש שעבר.

טאליבן אפגניסטן טיק טוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד