כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מוסווה בתוך המכולות

הברחה בשווי עשרות מיליונים: תושב מודיעין עילית נעצר

תושב מודיעין עילית נעצר בחשד שניסה להבריח מאות אלפי סיגריות אלקטרוניות וחומר למילוי וכן מכשירי טייזר וגז פלפל. החשוד, בעלים של חברת תאורה, הסווה את הסחורה המוברחת במכולות עליהן הוצהר כי הן מכילות גופי תאורה מסוג לד

הברחה בשווי עשרות מיליונים: תושב מודיעין עילית נעצר
אילוסטרציה צילום: unsplash

רשות המסים עצרה היום (חמישי), תושב מודיעין עילית בחשד שניסה להבריח לישראל כ- 207,200 סיגריות אלקטרוניות ו-95 ליטרים של נוזל למילוי, מבלי לשלם עליהם מס קניה ומע"מ. כמו כן, הוא חשוד בניסיון לייבא לארץ, האסורים ביבוא מכיוון שהם נחשבים לכלי נשק.

על פי החשד, העצור, בעלים ומנהל של חברה העוסקת ביבוא גופי תאורה. באופן רשמי החברה רשומה על אדם אחר, איש קש תלמיד ישבה חרדי תושב מודיעין עילית, אולם ברשות המסים טוענים כי מדובר ברישום פיקטיבי שנועד לטשטש את זהותו של החשוד כבעלים של החברה והאחראי להברחות, לכאורה.

בימים האחרונים נבדקו ארבע מכולות על שם החברה שהגיעו לנמל אשדוד והוצהר כי הן מכילות גופי תאורה מסוג לד. בבדיקה נתגלו הסיגריות האלקטרוניות וכלי הנשק, כשהם מוסווים בתוך המכולות. על פי הערכה, שווי המס על הסיגריות האלקטרוניות במכולות מסתכם ביותר מ-36 מיליון ש"ח. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים וחקירתו נמשכת.

הברחה ניסיון הברחה מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד