כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
גל הטרור נמשך

פיגוע ליד מודיעין: מחבל פתח רכבים, התיז גז ודקר: שמונה נפצעו

בפיגוע דקירה שאירע הערב בצומת מודיעין נפצעו שמונה בני אדם, חמישה מהם מגז מדמיע שהתיז המחבל, לאחר שניסה לפתוח דלתות רכבים | שוטר בלבוש אזרחי ירה וחיסל את המחבל - ומנע אסון | השר לביטחון פנים שוחח עם השוטר: "פעל בנחישות, ביוזמה ובאומץ והציל חיי אדם"

פיגוע ליד מודיעין: מחבל פתח רכבים, התיז גז ודקר: שמונה נפצעו
זירת הפיגוע צילום: פלאש 90

שני אזרחים ישראלים נפצעו באורח קל בפיגוע דקירה שאירע הערב (חמישי) בצומת מודיעין מערב. המחבל, שביצע את הפיגוע תוך שהוא פותח דלתות של רכבים, חוסל בידי שוטר שהיה על אזרחי והבחין במתרחש. כוחות משטרה גדולים נמצאים במקום, נבדק האם ישנו מחבל נוסף שנמלט מהמקום. חמישה בני אדם נוספים נפצעו קל כתוצאה מגז פלפל שהתיז המחבל.

מחקירה ראשונית עולה כי המחבל יצא מרכב בזמן שרכבים רבים עמדו ברמזור על כביש 443 בצומת ופתח את דלתם של שני רכבים. לפי מד"א, במהלך המאבק פגע המחבל קלות בגבר כבן 39 ובגבר נוסף כבן 23 ופצע אותם בידם, ובמקביל ריסס גז מדמיע לעבר נוסעי רכבים נוספים.

שני כלי רכב המשיכו בנסיעה עד לתחנת הדלק סמוך לצומת שילת, ורכב אחר נשאר בצומת מודיעין מערב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו בסך הכל טיפול רפואי לשמונה נפגעים קל מאוד, בהם 2 גברים עם חתך שטחי ו-5 שנפגעו מגז מדמיע. בנוסף טופל השוטר שנטרל את המפגע ונחבל קלות בפניו.

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, אשר שוחח עם השוטר שניטרל את המחבל בצומת שילת מסר: "שוחחתי לפני דקות אחדות עם ד', שוטר ותיק במג"ב שירה וניטרל את המחבל בצומת שילת. ד' לא היה בתפקיד, בדרכו הביתה, ופעל בנחישות, ביוזמה ובאומץ והציל חיי אדם".

"פעם נוספת הוכח כי שוטרי ושוטרות משטרת ישראל חוצצים בין המחבלים ואזרחי ישראל. הם ראויים למלוא התודה וההערכה לכך. נמשיך להילחם במחבלים ושולחיהם בעוצמה. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים", הוסיף בר לב.

צילום: ביטחון שדה

 

צומת שילת פיגוע דקירה חיסול מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד