ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
35 מיליון עוקבים

לאחר שנחסם: טראמפ יוכל לשוב לפייסבוק לקראת הבחירות

לאחר שנחשם בעקבות מהומות הקפיטול, דונלד טראמפ עשוי לחזור לפייסבוק בשנת 2023, כך מסר בכיר בחברה. לנשיא לשעבר היו יותר מ-35 מיליון עוקבים בפייסבוק לפני שחשבונו נחסם

לאחר שנחסם: טראמפ יוכל לשוב לפייסבוק לקראת הבחירות
קמפיין הבחירות של טראמפ צילום: קמפיין הבחירות של טראמפ

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ יורשה לחזור לפלטפורמה החברתית פייסבוק ככל הנראה בזמן לקמפיין הבחירות 2024, כך חשף אמש (חמישי) נשיא החברה לעניינים גלובליים, ניק קלג. "יכול להיות שהוא יחזור עד תחילת ינואר של השנה הבאה" אמר קלג בראיון לתקשורת האמריקאית.

קלג, ששימש בעבר כסגן ראש ממשלת בריטניה, הסביר כי "אם אנו חושבים שיש תוכן בפלטפורמה שלנו שיוביל לפגיעה בעולם האמיתי - פגיעה פיזית - אז אנו מרגישים שיש לנו אחריות ברורה לפעול נגדו". במקרה של טראמפ, קלג אמר שפייסבוק תצטרך לשקול "איך זה עשוי להשפיע או לא יכול להשפיע על הסיכונים של פגיעה בעולם האמיתי".

אם האיסור יבוטל, טראמפ יורשה לחזור לאתר המדיה החברתית ב-7 בינואר 2023. טראמפ, שצבר 35 מיליון עוקבים בפייסבוק, נחסם מהפלטפורמה ב-2021 לאחר שפרסם הסתה לכאורה ועודד את מתקפת הקפיטול ב-6 בינואר בשנה שעברה. בזמנו, החברה הודיעה שטראמפ יורשה לחזור לאתר רק אם "הסיכון לביטחון הציבור ייסוג".

בהודעת מייל לתומכים במאי 2021, אמר טראמפ: "מה שפייסבוק, טוויטר וגוגל עשו היא בושה מוחלטת ומבוכה למדינה שלנו. חופש הביטוי נלקח מנשיא ארצות הברית כי מטורפי השמאל הרדיקלי מפחדים מהאמת, אבל האמת תצא לאור בכל מקרה, גדולה וחזקה מאי פעם".

דונלד טראמפ פייסבוק מהומות הקפיטול בחירות בארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד