כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נלכדה חולייה שהוכוונה מעזה

הותר לפרסום: נעצר המחבל שירה לעבר הישיבה

שירות הביטחון הכללי פענח 2 פיגועי ירי חמורים באיו"ש: נעצרה חוליית חמאס שביצעה פיגוע ירי לעבר רכבים ישראלים סמוך לעינאבוס | במקביל נעצר המפגע אשר ביצע את פיגוע הירי ביישוב כרמל. נתפסו אמצעי לחימה ששימשו את המפגעים

הותר לפרסום: נעצר המחבל שירה לעבר הישיבה
החור שיצר הקליע בחלון הישיבה צילום: באדיבות המצלם

הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של שבף"כ, צה״ל, ומשטרת ישראל נעצר מחבל כבן 16 תושב זוידאת, החשוד במעורבות בביצוע פיגוע הירי לעבר הישוב כרמל בשבוע שעבר. במסגרת חקירת השב"כ עד כה קשר עצמו החשוד לפיגוע, וכן נתפס האמל״ח עימו בוצע הפיגוע. בשב"כ ציינו כי החקירה עודנה בעיצומה.

הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של שב"כ וצה"ל נעצרה לפני כשבוע חוליית טרור של חמאס שהוכוונה על ידי פעילי חמאס מרצועת עזה שביצעה את פיגוע הירי לעבר רכבים ישראליים סמוך לכפר עינאבוס שבשומרון.

בתאריך 09/09/22 בוצע פיגוע ירי מרכב חולף לעבר לעבר 2 רכבים ישראליים, בין צומת עינאבוס לצומת ביתא בסמוך לכפר חווארה ולעיר שכם.
ברכבים ישבו אזרחים ישראליים, אדם אחד נפצע באורח קל מרסיסים, ופונה לבית חולים.

התחמושת שאותרה\\צילום:דוברות המשטרה

בזירת הפיגוע אותרו 11 תרמילי 9 מ"מ אשר נורו לעבר הרכבים. לאחר פעילות מאומצת של כוחות הביטחון, נעצרו מספר חשודים אשר בחקירתם בשב"כ קשרו עצמם לאירוע.

חקירת החשודים בעיצומה אולם מכלל המידע הקיים ברשותנו מדובר בחוליית חמאס צבאית, שהוכוונה על ידי פעילי חמאס מרצועת עזה, אשר אחראית לביצוע הפיגוע.

כמו כן, במהלך החקירה בשב"כ, הוסגרו כלי נשק ותחמושת אשר שימשו לביצוע הפיגוע.

מחבלים חוליה מעצר מבוקשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד