כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ימים ספורים לפני הבחירות

בציונות הדתית בוחנים: כנס ישיבות לקראת הבחירות

אחרי 'מסע' הישיבות במערכת הבחירות הקודמת, במפלגה בראשות סמוטריץ' בודקים כיצד לעורר את שטח הישיבות הסרוגות - ושוקלים אם לערוך בתחילת זמן החורף כנס לבחורים יחד עם הרבנים. עם זאת, ההערכה היא שהסיכוי שהאירוע יצא לפועל - קטן

בציונות הדתית בוחנים: כנס ישיבות לקראת הבחירות
הפריימריז הציונות הדתית צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במפלגת 'הציונות הדתית' בוחנים את האפשרות לערוך כנס לישיבות לקראת הבחירות - כך נודע הערב (מוצ"ש) ל'בחדרי חרדים'. המטרה היא לגייס את הבחורים לקראת הבחירות ולהשתמש בהם בשטח.

במפלגה מעוניינים לעורר את שטח הישיבות במגזר הדתי-לאומי, המהווים כוח משמעותי ביום הבחירות עצמו. על הפרק נשקלת האפשרות אם לערוך כנס סביב תחילת זמן החורף בישיבות, שיתקיים ימים ספורים לפני יום הבחירות, ובו ישתתפו הישיבות שמזוהות כתומכות במפלגה לצד ראשי הישיבות.

דוברותדוברות
הרב דרוקמן ב"מסע" בבחירות הקודמות, לא צפוי הפעם. צילום: דוברות המפלגה

עם זאת, מדובר יהיה באירוע מורכב, שיצרוך תקציב והסכמה של הישיבות להשתתף באירוע פוליטי. גורמים במפלגה סקפטיים לגבי האפשרות שהאירוע ייצא לפועל. בימים הקרובים ב'ציונות הדתית' ייאלצו להכריע בסוגיה.

במערכת הבחירות הקודמת, יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' קיים "מסע" ישיבות יחד עם הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית, בכמה ישיבות ברחבי הארץ כדי לעורר את הבחורים שיסייעו בשטח. הפעם ספק אם יתקיים מסע דומה, בשל מצבו הרפואי של הרב.

ממפלגת הציונות הדתית טרם נמסרה תגובה.

מפלגת הציונות הדתית בחירות לכנסת ה-25 בצלאל סמוטריץ' הרב חיים דרוקמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד