כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הצהובונים חוגגים

הארי סירב לאכול עם אביו ואחיו ביום מות המלכה

הנסיך הארי סירב לאכול ארוחת ערב עם אביו, צ'רלס, ואחיו, וויליאם, ביום מות המלכה, הוא זעם שנאסר על אשתו מייגן להגיע בהוראה של המלך החדש. הארי החמיץ את הטיסה שלו בגלל הויכוח, והגיע אחרי בני משפחתו האחרים. הוא היה הראשון שעזב את סקוטלנד למחרת

הארי סירב לאכול עם אביו ואחיו ביום מות המלכה
המלכה אליזבת בדרכה האחרונה צילום: The Royal Family

הנסיך הזועם הארי לא אכל ארוחת ערב עם המלך צ'ארלס השלישי ואחיו הנסיך מוויילס בבלמורל סקוטלנד לאחר מריבה עם אביו. המלך החדש אסר על אשתו מייגן מרקל להצטרף למשפחת המלוכה האבלה ביום מות המלכה, כך טענו מקורות ל'סאן' הבריטי. הארי הדוכס מסאסקס רצה שאשתו תצטרף אליו כשבני המלוכה האחרים מיהרו לאחוזה הסקוטית כדי להיפרד אחרונה מאמם וסבתם ב-8 בספטמבר.

עם זאת, המלך החדש של בריטניה התקשר לבנו הצעיר ואמר לו ש"לא מתאים" שאשתו תבוא לשם. הארי ניסה לשכנע את אביו לאפשר למייגן לבוא איתו, הוא החמיץ טיסה שהובילה את וויליאם ודודיהם אנדרו ואדוארד לסקוטלנד ואיתה את ההזדמנות להיפרד.

הנסיך - שהכניס את המלוכה למשבר לאחר שהוא והדוכסית עזבו באופן סנסציוני את תפקידי המלכות ועזבו את בריטניה לקליפורניה לפני שנתיים, כעס כל כך שאשתו לא יכלה לבוא, שהוא החמיץ את הטיסה הראשונה שלו, הוא סירב לאכול ארוחת ערב באותו ערב עם צ'ארלס ואשתו קמילה עם וויליאם, במקום זאת, הוא אכל ארוחת ערב עם בני מלוכה אחרים, ועזב מוקדם למחרת בבוקר.

ה'סאן' מצטט מקור שאמר: "הארי היה כל כך עסוק בניסיון להביא את מייגן לבלמורל ולהיות עם משפחתו שהוא החמיץ את הטיסה. "לצ'רלס יש הזמנה פתוחה להארי לסעוד איתו בכל פעם שהוא באנגליה, אבל הארי כל כך זעם שהוא סירב לאכול עם אביו ואחיו, הוא יצא מבלמורל בהזדמנות הראשונה ביותר חזרה ללונדון".

מלכת אנגליה הארי ומייגן המלך צארלס הנסיך וויליאם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד