כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"אנחנו הולכים לפגוע בך"

באמצעות תמונה: טראמפ איים על מנהיג הטליבאן

הנשיא לשעבר טראמפ אמר כי שלח למנהיג הטליבאן, עבדול גאני ברדר, תמונת לוויין של ביתו כאזהרה בזמן שקיים שיחות עם ארגון הטרור. "שלחתי לו תמונה של הבית שלו" סיפר הנשיא לשעבר

באמצעות תמונה: טראמפ איים על מנהיג הטליבאן
הטאליבן ברחובות אפגניסטן צילום: צילום מסך

נשיא ארה"ב ה-45 דונלד טראמפ טען כי במהלך המשא ומתן שלו עם הטליבאן כנשיא ארצות הברית הוא איים "למחוק" את מנהיג הארגון אם יחרוג מההסכמים. בראיון ל'פוקס ניוז' אמר טראמפ כי הוא שלח למנהיג טליבאן, עבדול גאני ברדר, תמונת לוויין של ביתו כאזהרה על רקע שיחות עם ארגון הטרור.

"שלחתי לו תמונה של הבית שלו", אמר נשיא ארה"ב לשעבר על עבדול גאני ברדר, שכיום הוא סגן ראש הממשלה לאחר שהטליבאן תפס את השלטון באפגניסטן. "הוא אמר, 'אבל למה אתה שולח לי תמונה של הבית שלי?' אמרתי, 'אתה תצטרך להבין את זה לבד'", אמר טראמפ. "אמרתי, 'אם תעשה משהו אנחנו הולכים לפגוע בך יותר מכל מדינה שנפגעה אי פעם'. הוא ענה לי, 'אני מבין, הוד מעלתך'".

במהלך הראיון טראמפ ציין כיצד הוא רצה לצאת מאפגניסטן והיה זה שצמצם את הנוכחות האמריקאית "למעט מאוד חיילים". הוא אמר "היה לנו לוח זמנים דומה מאוד, אבל הייתי מוציא את הצבא אחרון", והוסיף שהוא גם לא היה מאפשר "להשאיר מאחור ציוד צבאי בשווי 85 מיליארד דולר של הציוד הצבאי הטוב בעולם".

דונלד טראמפ פוקס ניוז טאליבן אפגניסטן הנסיגה מאפגניסטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד