כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אחרי שנתיים וחצי

המדינה הפופולרית לתיירים מסירה סוף סוף את ההגבלות

יפן תסיר החל מהחודש הבא את הגבלות הקורונה המחמירות בגבולות, ותאפשר בכך לתיירים לשוב בהמוניהם למדינה לראשונה מזה שנתיים וחצי

המדינה הפופולרית לתיירים מסירה סוף סוף את ההגבלות
אילוסטרציה צילום: unsplash

ראש ממשלת יפן פומיו קישידה הודיע כי החל מחודש הבא ולראשונה מזה שנתיים וחצי, הגבלות הקורונה המחמירות בארצו תוסרנה, ובכך יתאפשר לתיירים לשוב בהמוניהם למדינה.

"אנחנו אומה ששגשגה באמצעות זרימה חופשית של אנשים, סחורות והון", אמר קישידה והוסיף כי "הקורונה כמובן שיבשה זאת, אך יפן תקל בהגבלות הכניסה כדי להתאים את עצמה לארה"ב וכן תחזור לאפשר כניסה ללא ויזה וכניסת תיירים".

התאריך המדויק לכניסת מבקרים זרים ותיירים ללא ויזה תחל ב-11 באוקטובר.

יש לציין כי יפן היא אחת המדינות האחרונות שפותחת מחדש את הגבולות מאז התפרצות הקורונה. רק סין עוד לא חשפה תוכניות להקלת ההגבלות הנוקשות, הכוללות סגרים גורפים.

ב'כלכליסט' מציינים עוד כי ביפן החלו בהקלה בהגבלות ביוני, כך שבשלב זה מתאפשרת כניסתם רק של תיירים בטיולים מאורגנים, וכן מוטלת מכסה יומית של 50 אלף תיירים בלבד. כל המבקרים חייבים גם להוציא ויזה. בשל ההגבלות הנמשכות, התיירים עד כה העדיפו ברובם להימנע מביקורים ביפן. כך למשל, ביולי הגיעו 8,000 תיירים בלבד זאת לעומת כ-3 מיליון ביולי 2019.

אולם, על אף הגבלות הכניסה ביפן נרשמה עלייה במספר מקרי הקורונה בחודש שעבר, ומספר הנדבקים היומי טיפס ל-250 אלף. עם זאת, מספר המתים הכולל מקורונה נחשב אחד הנמוכים בעולם.

 

יפן קורונה הגבלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד