י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
גם הציבור חושב על קאמבק

מי יעמוד בראשות הממשלה בראש השנה תשפ"ד

אחרי שבסקרים האחרונים נרשמה מגמת התחזקו של גוש נתניהו שמתקרב באחוזים גבוהים להרכבת ממשלת ימין על מלא, סקר מעניין שפורסם בסופ"ש, מגלה כי גם רוב הציבור מאמין שנתניהו ירכיב את הממשלה הבאה, כאשר הרחק ממנו לפיד וגנץ

מי יעמוד בראשות הממשלה בראש השנה תשפ"ד
מליאת הכנסת צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

מערכת הבחירות נכנסת החל מהבוקר ועד לאחר החגים לסוג של פגרת חגים, אם כי עוד נראה פוליטיקאים מתרוצצים בין מעמדי סליחות בעשרת ימים תשובה ובחגיגות שמחת בית השואבה בחול המועד סוכות.

בינתיים סקר חדש שערך מכון 'מדגם' של מנו גבע עבור התכנית 'פגוש את העיתונות' ב'ערוץ 12', בדק מי להערכת הציבור הישראלי יעמוד בראשות הממשלה בערב ראש השנה תשפ"ד.

ובכן, 46% מהציבור מאמינים שבנימין נתניהו, ישוב לאחר מערכת הבחירות לכס ראש הממשלה. בנוסף, לפי הסקר, במקום השני מוצב ראש הממשלה הנוכחי יאיר לפיד עם 14% בלבד מהמשיבים שסבורים כי היא חושבים שהוא יצליח להרכיב את הממשלה הבאה וימשיך בתפקידו גם לאחר הבחירות.

יישבו באופוזיציה? לפיד וגנץ. צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90.

רק 7% מאמינים ששר הביטחון הנוכחי בני גנץ יצליח להרכיב את הממשלה הבאה. 7% אחרים סבורים כי מי שיעמוד בראשות הממשלה יהיה ח"כ אחר מתוך ה-120 ושמו לא יהיה נתניהו, לפיד וגנץ. 2% הנותרים השיבו כי הם כלל לא יודעים מי הוא ואיזה הוא אשר יעמוד בראשות הממשלה החדשה לאחר הבחירות בחודש חשוון תשפ"ג.

נזכיר כי בארבעת הסקרים האחרונים שפורסמו בסוף השבוע, בשניים מהם הגיע גוש נתניהו ל-60 מנדטים, לעומת שני סקרים אחרים שבהם הגיע הגוש ל-61 ו-62 מנדטים.

בני גנץ יאיר לפיד סקר דעת קהל בחירות לכנסת ה-25 ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד