י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
העלייה במספר הפיגועים

בחמאס מגיבים לאיומים של ראש השב"כ: "לא מפחידים"

לאחר שראש השב"כ הפנה אצבע מאשימה לעבר ארגון חמאס אותו רואים במערכת אחראי להתססה ולפיגועים שיוצאים מיהודה ושומרון, דובר חמאס מגיב לדברים: "האיומים לא מפחידים את עמנו הפלסטיני או את הנהגת ההתנגדות"

בחמאס מגיבים לאיומים של ראש השב"כ: "לא מפחידים"
יחיא סינוואר צילום: עבד רחים חטיב, פלאש 90

דובר חמאס פאוזי ברהום מתייחס היום (ראשון) לאזהרה שהעביר אמש ראש השב"כ רונן בר למנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר, על רקע ההסלמה ביהודה ושומרון.

"האיומים שהשמיע ראש השב"כ רונן בר על המנהיג יחיא א-סינואר אינם חדשים", מגיב דובר הארגון בחריפות לאיומים. "הם לא מפחידים את עמנו הפלסטיני או את הנהגת ההתנגדות. הם משקפים את המבוי הסתום המדיני, הביטחוני והצבאי שמנהיגי הכיבוש סובלים ממנו בגלל המשוואות שההתנגדות כופה עליהם", אמר ברהום.

על רקע העלייה הדרמטית במספר הפיגועים וניסיונות הפיגועים באזורי יהודה ושומרון, ראש השב"כ רונן בר שיגר אזהרה למנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר - והדגיש כי עליו לשקול את צעדיו. כך פורסם אמש ב'חדשות 12'

האזהרה של ראש השב"כ מגיעה על רקע המספרים המדאיגים - 120 פיגועי ירי מתחילת השנה, פי שניים משנה שעברה. בשב"כ מזהים גם עלייה בהכוונת הפיגועים ולא רק במספר - מדובר בהכוונה של אנשי חמאס מעזה לתוך יהודה ושומרון, וכך רואים יותר ויותר פעילים של ארגון הטרור שמעורבים במאמצים להוציא פיגועים.

בישראל מדגישים כי אם הדחיפה של חמאס לא תיעצר ביהודה ושומרון, ייתכן שיחלו לפעול גם בעזה בעניין הזה. בינתיים, בצה"ל נערכים כאמור להרחיב את המבצע, תחילה בשכם ובג'נין, ובהמשך למקומות נוספים במידת הצורך. ההנחה היא שיידרשו כמה חודשים כדי לעצב מחדש את המציאות הביטחונית ביו"ש.

חמאס רונן בר פיגועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד