כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
היערכות בבירה

מסר מחזק: רבני המשטרה ביקרו את השוטרים

הרב הראשי למשטרה ורב מחוז ירושלים חיזקו את השוטרים המוצבים ברחובה של עיר, שלא יזכו להיות בביתם בימי החג | היערכות נרחבת בבירה לקראת תפילות ראש השנה

מסר מחזק: רבני המשטרה ביקרו את השוטרים
הרב ברכיהו בעיר העתיקה צילום: דוברות המשטרה
אלפי שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים מוצבים ברחבי הארץ במטרה לשמור על ביטחונם של המתפללים הרבים שיגיעו לבתי הכנסת. במשטרה סיימו בימים האחרונים את ההערכות לקראת החגים הבעל"ט, כאשר המוטו העיקרי היה לעשות כל מה שניתן על מנת שהמוני בית ישראל יוכלו לציין את החגים ללא הפרעות. 
 
הימצאותם של עשרות אלפים בחצרות אדמו"רים וההגעה לקהילות השונות בערים החרדיות, הביאו את המשטרה להכין תכוניות אבטחה מיוחדות שיתחשבו גם באופי הציבור והערים השונות. אלפי שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים מסיירים ויסיירו במשך הימים הבאים בערים כולן. בירושלים הכנות של המשטרה כללו סיורי שטח, תיאומים שונים, ישיבות היערכות ואישורי תכניות - שתכליתן היערכות מיטבית ותכנון מוקפד של הפעילות המבצעית ברחבי מחוז ירושלים והעיר ירושלים בפרט. 
 
במסגרת ההיערכות המיוחדת, בפיקוד מפקד מחוז ירושלים, פועלים אלפי שוטרי מחוז ירושלים, לוחמי מג"ב ומתנדבים ברחבי העיר, בדגש למקומות הומי קהל והמקומות הקדושים. כמו כן, תוגבר מערך הביטחון והאבטחה והפעילות המשטרתית בצירי התנועה וצירי המתפללים, כל זאת במטרה לתת מענה מיטבי לכל תרחיש ולשמור על שלום הציבור ובטחונו. במסגרת הפעילות המשטרתית, מוצבים גם מחסומי בידוק וויסות קהל, במטרה לנתב את הציבור הרב הצפוי להגיע לרחבת הכותל המערבי בהתאם לעומסים ותפוסת הקהל המרבית.
 
הבוקר סיירו הרב הראשי למשטרה נצ"מ הרב רמי ברכיהו בליווי רב מחוז ירושלים, הרב שמעון שוקרון במערכי השוטרים המוצבים ברחובות. הרב ברכיהו שוחח עם עשרות רבות של שוטרים וחיזק אותם על עמידתם האיתנה  בכל יום ובעיקר בימי החגים בהם השוטרים נמצאים בשטח ובכך מאפשרים את התנהלתם של האירועים הרבים. 
 
הרב עבר מנקודת הצבה אחת לשנייה ופגש שוטרים, לוחמים ומתנדבים שמוכנים לשאת על גבם את המשימה שהוטלה עליהם, לשמור על עם ישראל. רב מחוז ירושלים הרב שמעון שוקרון סקר בפני הרב הראשי למשטרה את מורכבות משימות האבטחה אל מול כמות אירועים גדולה במיוחד.
 
הרבנים, הנמצאים בכל ימות השנה בשטח עם השוטרים, ביקשו להעביר מסר מחזק לבני ובנות המשפחות, לילדים של השוטרים הלוחמים והמתנדבים וציינו כי "התפילה הגדולה במעלות הקדושה זו תפילה בה אתה מבטל את האני שלך לטובת הכלל. הגעגוע לאבות ולאימהות גדול , אולם 'החיסרון' על יד שולחן החג ראוי שיתמלא בגאוות החסד והאמונה. הקב"ה שומר על עמו ישראל ואתם השוטרים שליחיו הנאמנים, מוספי הזכויות ליום הדין".
היערכות ירושלים הרב ברכיהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד