כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
עבר 40 דק' החייאה

התפללו: ראש הישיבה התמוטט באמצע השיחה

רגעים של חרדה עם התקדש החג באשדוד: הגאון רבי מיכל דוד רוזובסקי, ראש ישיבת וילקומיר בעיר, התמוטט באמצע שיחה שמסר בבית כנסת ברובע ג'. לאחר ארבעים דקות החייאה הוא פונה במצב קשה לאסותא. רבי מיכל דוד בן אסתר ליבא

התפללו: ראש הישיבה התמוטט באמצע השיחה
הגאון רבי מיכל דוד רוזובסקי צילום: באדיבות המצלם

בכניסת החג התמוטט הגאון רבי מיכל דוד רוזובסקי ראש ישיבת וילקומיר באשדוד התמוטט במהלך שיחה שמסר עם התקדש החג בבית הכנסת מנין אברכים ברובע ג' באשדוד. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי באמצע השיחה שמסר ראש הישיבה הוא התמוטט לפתע. כוחות ההצלה הוזעקו לבית הכנסת ברחוב מבצע נחשון ברובע ג' וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר כארבעים דקות הצליחו להחזיר לו דופק והוא פונה לבית החולים אסותא בער.

ברגעי החייאה אמרו פרקי תהילים לרפואתו ולאחר מכן כשחזר הדופק הוא פונה כאמור במצב קשה לבית החולים שם אושפז כשהוא מורדם ומונשם. במהלך החג עבר צינתור במטרה לייצב את מצבו. 

אחד הפראמדיקים במקום אמר כי מבחינתם הרב כבר היה במצב של מוות, ורק בזכות פעולות ההחייאה שבוצעו ברב באופן מיידי הוא חזר לחיים.

הגרמ"ד רוזובסקי בן 77, הוא בנו יחידו של מרן ראש ישיבת פוניבז' הגאון רבי שמואל רוזובסקי זצ"ל ומכהן כראש הישיבה לצעירים 'וילקומיר' באשדוד.

הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים עבור הגאון רבי מיכל דוד בן אסתר ליבא לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

אשדוד הרב שמואל רוזובסקי החייאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד