י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
בגלל עבר מפוקפק

המלך צ'ארלס ימנה את אחיו לאחראי הכלבים

הנסיך אנדרו, בן 62, אחיו של המלך צ'ארלס השלישי, יכול למצוא את עצמו כאחראי על הכלבלבים של המלכה המנוחה תחת שלטונו של המלך צ'ארלס, כך טוען מומחה מלכותי. "אני לא יכול לראות שיש לו הרבה תפקידים מלבד לורד מוליך הכלבים"

המלך צ'ארלס ימנה את אחיו לאחראי הכלבים
כלבלבים מסוג קורגיות צילום: Pixabay

הנסיך אנדרו עומד בפני "הקפאה" ממשפחת המלוכה לגמרי, כאשר תפקידו העיקרי יצטמצם לשמירה על הכלבלבים מסוג קורגיות של המלכה, כך סבור מומחה מלכותי. המלך צ'ארלס השלישי לא רואה עתיד במשרד לאחיו, כך נטען, למרות שהמלך החדש העניק לאחיו הצעיר אישור ללבוש את לבוש הצי המלכותי שלו בהלוויה הממלכתית של המלכה.

אנדרו הדוכס מיורק, בן 62, אינו עוד איש מלוכה, ולכן נאלץ ללבוש בגדים אזרחיים כשהוא צעד אחרי התהלוכה של אימו המנוחה לאולם וסטמינסטר ביום רביעי שעבר.

בנו האמצעי של המלכה אליזבת המנוחה נדחקה לצללים לאור שערוריות שונות הקשורות אליו, האשמות שהדוכס מכחיש. כעת, ניתן לצמצם את אחריותו של אנדרו ללא יותר מאחראי הכלבים המלכותיים תחת שלטונו של צ'ארלס, כך מדווח ה'דיילי מירור'. המומחה המלכותי נייג'ל קאות'ורן מבין שהנסיך יכול בסופו של דבר לקבל רק קצבה סמלית מהמלך החדש.

אבל הוא יכול לשכוח מלהיות חבר פומבי במשפחת המלוכה בזמן הקרוב. הדוכס, המכונה לעתים קרובות בנה האהוב על המלכה, עומד בפני עתיד משמעותי מאוד במלוכה. "אני לא יכול לראות שיש לו הרבה תפקידים מלבד לורד מוליך הכלבים, שומר הכלבים המלכותי", אמר ל-The Sun. "מי ירצה אותו? איזה סופרמרקט או בית ספר ירצה שאנדרו יגזור את הסרט?" לאור עברו המפוקפק. מוקדם יותר השנה, המלכה שללה מבנה אנדרו את כל תפקידי הכבוד שלו בצבא, כולל קולונל משמרות הכבוד, והוא ויתר על תארים שונים שלו".

כלבים בריטניה המלך צארלס המלכה אליזבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד