כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חיפושים נרחבים

ירה לעבר השוטרים, ונמלט: מצוד אחר רוצחו של החרדי אריה וולף

משטרת וושינגטון מנהלת חיפושים אחר רוצחו של הצעיר החרדי אריה וולף מבולטימור. החשוד ברצח, איברי מיילר, פתח אמש באש לעבר שוטרים שבאו לעוצרו בעקבות מידע על מקום הימצאו, אך הוא נמלט לתוך בניין מגורים, שם הצליח להיעלם בשעה שהשוטרים המתינו לגיבוי

ירה לעבר השוטרים, ונמלט: מצוד אחר רוצחו של החרדי אריה וולף
אריה וולף ז"ל והחשוד ברצח צילום: משטרת וושינגטון/באדיבות המצלם

משטרת וושינגטון מחפשת אחר החשוד ברצח אריה וולף הי"ד, בן 25, אב לתינוק, תושב בולטימור בארה"ב. החשוד ברצח הוא אברי מיילר, בן 27, תושב דרום מזרח וושינגטון. הוא מבוקש בצו מעצר מיוחד מטעם בית המשפט העליון של וושינגטון והוא מואשם ברצח ממדרגה ראשונה בעודו חמוש באקדח. אתמול (שלישי) הוא פתח באש לעבר שוטרים בוושינגטון ונמלט.

אריה וולף הי"ד, אב לתינוק בן 6 חודשים, נורה למוות ב-10 באוגוסט לאור יום בעת התקנת פאנלים סולאריים בבלוק 5100 בוושינגטון די.סי. הוא הובהל לבית חולים מקומי ושם נפטר מפצעיו.

אריה וולף הי"ד

משטרת וושינגטון פרסמה אמש כי האיש שלדבריהם הרג את אריה, ירה לעבר שוטרים בצפון מזרח וושינגטון. מיילר, בן 27, זוהה על ידי שוטרים שהגיעו למקום לאחר שקיבלו שיחה למוקד החירום מעובר אורח לגבי מיקומו קצת לפני 6:30 בבוקר. המשטרה ניסתה לעצור אותו, אך הוא ירה לעבר השוטרים ונמלט לתוך בניין מגורים. לאחר מכן המתינו השוטרים לגיבוי, אך הוא נעלם.

מפקדת המשטרה לסלי פרסונס אמרה במסיבת עיתונאים אמש בבוקר, כי השוטרים לא נפגעו במהלך הירי, ומתנהל אחריו מצוד. האזור שבו אותר מיילר נמצא במרחק של פחות מקילומטר מהמקום שבו נהרג וולף, כך דווחו כלי תקשורת מקומיים.

רצח אריה וולף וושינגטון בולטימור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד