ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"יכול לטפל ברוע הגזירה"

ראשי הרשויות מאיימים: החרפת המאבק נגד גנץ

ראשי הרשויות הגדולות ביו"ש, שומרון בנימין וגוש עציון, קיימו ישיבת חירום במאהל המחאה מול ביתו של שר הבטחון, בשל אי מתן פתרון לבעיית הפקקים במחסומים ביו"ש ומאיימים: "אם לא יינתן פתרון, נחריף את המאבק"  

ראשי הרשויות מאיימים: החרפת המאבק נגד גנץ
בני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראשי מועצות בנימין, גוש עציון ושומרון חזרו הבוקר (רביעי) לאוהל המחאה לישיבת חירום מול ביתו של שר הביטחון בני גנץ אל מול מחדל המעברים ביהודה ושומרון שיוצרים פקקים ענק ועומסי תנועה בלתי סבירים שניתנים לפתרון. 

ראש המועצות דנו בהחרפת המאבק מול ביתו של שר הביטחון בני גנץ בראש העין. ראשי המועצות קוראים יחד לשר הביטחון, שאחראי על המעברים, ליישם את הפתרונות שנמצאים בהישג יד, כדי למנוע את הפגיעה במרקם החיים של תושבי ההתיישבות ביו"ש.  אם לא יינתן פתרון מצדו של גנץ ראשי המועצות יחריפו את המאבק. 

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "הסיטואציה הזו שבה, מאות אלפי בני אדם ביו"ש, סובלים מפקקים מיותרים, שלא לומר פגיעה בביטחון ובבטיחות שלהם, ללא סיבה מוצדקת, כאשר ניתן לפתור את הבעיה בהינף חתימה, ותקצוב, הוא אבסורד וזלזול בחיי התושבים. אם לא יינתן פתרון נחריף את המאבק, תושבי יו"ש לא יהיו סוג ד'"

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ: "ככל ששר הבטחון דוחה את המענה, סבל המתיישבים רק ילך ויגבר. כל עוד תושבינו ימשיכו לעבור התעמרות כזו, כאן יהיה ביתנו. יש צעדים מאד ברורים ששר הבטחון צריך לקדם, הוא מכיר ויודע"

יו"ר מועצת יש"ע וראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן: "בעיות התחבורה והפקקים במעברים רק ילכו ויחריפו. שר הביטחון בני גנץ יכול לטפל ברוע הגזירה ולדאוג שלתושבי יו"ש תהיה שנה טובה יותר. אל תתעלם מהפגיעה החמורה במרקם החיים בהתיישבות. אנחנו כאן ליד הבית שלך, מגיע לנו יחס משר הביטחון שלנו לפחות כמו הייחס שמקבל אבו מאזן".

בני גנץ יהודה ושומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד