כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"למרות כל הקשיים"

מרגש: מאות במעמד סליחות בישיבת חומש

תלמידי ישיבות מירושלים, מגדל העמק ואלון מורה הגיעו יחד עם רבני הישיבות למעמד סליחות בישוב חומש. מנכ"ל הישיבה: "אנו מתפללים שבשנה הקרובה תקבל מדינת ישראל את ההחלטה הנכונה לחזור לכל יישובי צפון השומרון"

מרגש: מאות במעמד סליחות בישיבת חומש
סליחות בישיבת חומש צילום: ישיבת חומש

כמדי שנה ערכו בערב ראש השנה בישיבת חומש מעמד סליחות בהשתתפות רבנים, תלמידי ישיבות ומתפללים רבים. באירוע השתתפו מאות אנשים שהגיעו ליישוב חומש להשתתף במעמד המיוחד. בסליחות השתתפו תלמידים מישיבת מגדל העמק יחד עם ראש הישיבה הרב שניאור קץ, מישיבת ישל"צ בירושלים וכן מהישיבה הגבוה באלון מורה יחד עם ראש הישיבה הרב שחר אימבר.

קודם הסליחות, נערכה במקום התוועדות חסידית בהובלת ראש ישיבת חומש, הרב אלישמע כהן, שדיבר בין היתר על דמותו של תלמיד הישיבה, יהודה דימנטמן הי"ד, שנרצח במהלך השנה החולפת בדרך מישיבת חומש לביתו בשבי שומרון.

"תכלה שנה וקללותיה, וגם ברכותיה, גם זה צריך לכלות, ותחל שנה גדולה מאוד מאוד וברכותיה העצומות והגדולות. כשיש כזאת שמחה בוודאי שהקב"ה ייתן לנו ולארץ הזאת שמחה עצומה בשנה הבאה עלינו לטובה", אמר הרב אלישמע בדברים לזכרו של יהודה.

מנכ"ל הישיבה שמואל וונדי סיפר: "זכינו כמו כל שנה לקיים את מעמד הסליחות בחומש בהשתתפות מאות תלמידי ישיבות ואנשים אוהבי התיישבות מכל הארץ, כאשר השנה הצלחנו לעשות זאת למרות כל הקשיים וההגבלות שהמדינה ומערכת הביטחון מציבים מעל חומש. אנו מתפללים שבשנה הקרובה תקבל מדינת ישראל את ההחלטה הנכונה לחזור לכל יישובי צפון השומרון, ועל בניה מחודשת ביישוב חומש. תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה".

סליחות ראש השנה ישיבת חומש חומש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד