כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"לא נשקוט"

המשפחות השכולות נגד ראשי גוש הימין: מסייעים לרע"מ

במכתב חריף וחסר תקדים, מאשימות משפחות שכולות את מובילי גוש הימין, ובראשם את ח"כ בנימין נתניהו, בקבלת החלטה 'תמוהה ומסוכנת' שלא להצביע בעד הפסילה של רע"מ. המשפחות מבטיחות: "לא נשקוט עד שהציבור יבין כי מי באופן רטורי מכנות את רע"מ תומכת טרור - בפועל נותנות ידן לריצה שלה בבחירות"

המשפחות השכולות נגד ראשי גוש הימין: מסייעים לרע"מ
חברי מפלגת רע"מ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

"פורום בוחרים בחיים – של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור" שלח היום (שלישי) מכתב חסר תקדים בחריפותו לראשי גוש הימין, בעקבות הידיעות על ההחלטה המסתמנת של ראשי הגוש להיעדר או להימנע מההצבעה בוועדת הבחירות על פסילת רשימת רע"מ לכנסת.

במכתב הממוען לחברי הכנסת בנימין נתניהו, יריב לוין, בצלאל סמוטריץ, איתמר בן גביר, אבי מעוז, משה גפני וכן לראשי יהדות התורה וש"ס הרב יצחק גולדקנופף והרב אריה דרעי, מכנים משפחות מהפורום את ההחלטה האמורה של ראשי הגוש "החלטה תמוהה ומסוכנת".

לדברי המשפחות החתומות על המכתב, הם קיבלו "בהפתעה מוחלטת וגמורה את הידיעה ‏התמוהה והמסוכנת. "עוד במכתבם, מזכירות המשפחות כי "העתירה המנומקת והמפורטת שהגיש הפורום לפסילת רע"מ מבוססת על עבודת מחקר מעמיקה ויסודית שערכה מחלקת המחקר של הפורום במשך למעלה משנה, הכולל עשרות רבות של הוכחות להיותה של מפלגת רע"מ מפלגה תומכת טרור".

החתומים מזכירים כי התמיכה של רע"מ שנלמדת מהדו"ח ומהעתירה בולטת "לא רק ברמה האידיאולוגית כמי שמשמשת כזרוע הפוליטית של התנועה האסלאמית; לא רק ברמה ההצהרתית, נוכח עשרות של התבטאויות נגד המשך קיומה של ישראל כמדינה יהודית – אלא בראש ובראשונה ברמה האופרטיבית כמי שעמותות הקשורות אליה בעבותות מעבירות כספים באופן ישיר לארגון החמאס ולמשפחות מחבלים".

לפי המשפחות, "מתוך שיקולים פוליטיים צרים, ובניגוד מוחלט לאידיאולוגיה שבשמה כביכול הנכם מקווים להקים ממשלה בכנסת הבאה, נראה כי אתם בוחרים לפעול באופן שמשמעותו קרוב לוודאי היא מתן הכשר לרשימה תומכת טרור להתמודד בבחירות לכנסת".

בשלהי המכתב, מתחייבות המשפחות השכולות: "לא נהיה מוכנים לסבול מצב שבו 'מפלגות הימין' מוכנות לשבת שכם אל שכם במליאת הכנסת יחד עם אלה אשר תמכו ותומכים באלו שרצחו את יקירינו, ואשר ידיהם מגואלות בדמם".

"לכן", מתחייבים חותמי המכתב, כי "מעתה ועד יום הבחירות לא נשקוט עד שהררי ההוכחות שנכללו במחקרנו ומצביעות שחור על גבי לבן על היותה של רע"מ 'זאב בעור של כבש', ועליהן התבססה עתירתנו, יגיעו לידיעתו של הציבור הרחב".

עוד מצהירות המשפחות השכולות החתומות על המכתב, כי "נעשה כל שבאל ידינו על-מנת שהציבור יבין שהמפלגות הציוניות מכשירות במו ידיהן את השתתפותה בבחירות לכנסת של מפלגה תומכת טרור באופן מובהק – לרבות מפלגות שבאופן רטורי מכנות את רע"מ תומכת טרור, אך בפועל נותנות ידן לריצה שלה בבחירות".

בלוק הימין מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד