כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בראש השנה התפלל במירון

איש החסד והבעלים של רשת המאפיות המפורסמת נפטר מהמחלה

מירושלים מגיעה הבשורה המעציבה על פטירתו לאחר מחלה של איש החסד הנודע הרב אהרן רובינפלד ז"ל, בעל רשת מאפיות 'שובע' ותלמידו של הגה"צ רבי אשר פריינד זצ"ל והוא בן 60 בפטירתו. בראש השנה האחרון עוד שהה במירון כמנהגו מדי שנה

איש החסד והבעלים של רשת המאפיות המפורסמת נפטר מהמחלה
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים מגיעה הידיעה על פטירתו של איש החסד והמעש הרב החסיד ר' אהרן הלוי רובינפלד זצ"ל מירושלים, הבעלים של מאפיית 'שובע' המפורסמת והוא בן 60 בפטירתו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בראש השנה האחרון עוד היה במירון כמנהגו מדי שנה, ובדרך חזור לא חש בטוב ופונה לבית החולים שם נלחמו על חייו לאחר שאיבד את ההכרה, ולמרבה הצער היום הוא נפטר לבית עולמו. 

המנוח נולד בציריך שבשווייץ לאביו הרב הנגיד רבי מנחם יהושע רובינפלד שיבלחט"א, מראשי הקהילה בציריך שבשווייץ. בבחרותו למד בישיבה בלוצרן אצל ראש הישיבה הגאון רבי יצחק דוד קופלמן זצ"ל ולאחר נישואיו עם רעייתו לבית שינדלר שתחי' התגוררו בירושלים. 

יחד עם אחיו ר' ישעיה הקים את רשת מאפיות 'שובע' המפורסמות ברחבי הארץ. ברבות השנים התקרב לקהילת הרב הצדיק ר' אשר פריינד והיה מוותיקי מתלמידיו של רבי אשר פריינד זצ"ל ר' אהרן עזר לרבו בכל מפעלותיו ב'יד עזרה' ובעזרה לזולת. 

היה איש חסד צנוע, שכל חייו התהלך בצניעות ובצדי דרכים. הוא חילק לאלפי משפחות נזקקות עוגות, חלות ולחמניות מבלי שאיש ידע על כך. 

כך גם היה קשור לרשב"י במירון היה מחלק בכל שנה מזונות ולחמניות ביד עזרה ואוהל הרשב"י מבלי שאיש ידע מי עומד מאחורי זה.  

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, 15 ילדים בלעה"ר מתוכם שניים שטרם זכה להשיא. 

מסע הלוויה הערב בשעה 20:30 מרחוב דון יוסף הנשיא 5 בשכונת מקור ברוך (ביתו של הגה"צ רבי אשר פריינד זצ"ל) להר המנוחות שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

רבי אשר פריינד מאפייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד