כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
שוב זה קורה

באמצע הכנס המיוחד: ביידן חיפש את חברת הקונגרס המנוחה

במהלך כנס שנערך בבית הלבן ועסק בנושא הרעב בחלקים בעולם, פנה הנשיא לקהל ותר אחר חברת קונגרס שהלכה לעולמה רק לפני כחודש בתאונת דרכים קטלנית. דוברת הבית הלבן: "הנשיא נקב בשמם של חברי קונגרס שקידמו את הסוגייה הזו"

באמצע הכנס המיוחד: ביידן חיפש את חברת הקונגרס המנוחה
הרגע המביך של ביידן צילום: רשתות חברתיות

ברקע הביקורת התמידית על מצבו הקוגניטיבי של נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, מתפרסם כי בכנס שנערך היום (רביעי) בבית הלבן שאל הנשיא האמריקאי היכן נמצאת ג'קי ואלורסקי, חברת קונגרס רפובליקאית מאינדיאנה, שנהרגה רק לפני כחודש בתאונת דרכים.

לפי הדיווח ב'רויטרס', ביידן הודה למארגני כנס בוושינגטון שעסק ברעב, ואז שאל: "ג'קי, את כאן? איפה ג'קי?". בהמשך נראה שאמר: "אני לא חושב... נראה שהיא לא כאן". לאחר מכן המשיך הנשיא ביידן בנאומו.

ואלורסקי הייתה אחת מארבעה חברי קונגרס שנתנו חסות לכנס. היא נהרגה ביחד עם שני אנשי הצוות שלה בהתנגשות חזיתית ב-3 באוגוסט, שהתרחשה במחוז הבחירה שלה באינדיאנה.

דוברת הבית הלבן, קארין ז'אן-פייר נשאלה על התקרית והשיבה כי ביידן מתכנן להיפגש עם משפחתה של חברת הקונגרס בבית הלבן לחתימה על חקיקה למימון הכנס. "הנשיא נקב בשמם של חברי קונגרס שקידמו את הסוגייה הזו. אני לא חושבת שזה חריג שמישהו נמצא בראש מעייניו, במיוחד באירוע גדול".

ג'ו ביידן הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד