י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מתעלמת מהמצב הכלכלי"

הממתק האהוב יעלם בשבוע הבא? יוניליוור מאיימת על רשתות השיווק

יוניליוור מאיימת על רשתות השיווק שאם לא יאשרו את עליית המחירים של הקרמבו, החל מיום ראשון הקרוב, לא יספקו להם סחורה" | האיום מגיע לששת הרשתות שמחזיקות נתח שוק של כ-90% משוק הקמעונאות שהודיעו לפני מספר שבועות שיסרבו להעלות את המחיר

הממתק האהוב יעלם בשבוע הבא? יוניליוור מאיימת על רשתות השיווק
קרמבו צילום: הדס פרוש פלאש 90

שבועיים לאחר ההכרזה של רשתות השיווק על מאבק נגד העלאת המחירים שמתכננת יוניליוור למאות ממוצריה, יוניליוור מסרבת להתרגש מהמחאה ומודיעה לרשתות כי אם יסרבו להעלות מחירים החל מיום ראשון הקרוב תפסיק לשווק להן את ה'קרמבו' הממתק החורפי האהוב על הישראלים.

כזכור, לפני כשבועיים, ענקית המזון יוניליוור הודיעה לרשתות השיווק שהיא תייקר מאות מוצרים בשיעור של 7.5% ועד ל-15%. בנוסף, החברה מייצרת ומייבאת מוצרי טואלטיקה, שגם הם צפויים להתייקר בשיעורים של 10%-12%, אולם יממה לאחר ההכרזה נודע כי רשתות השיווק מחרימות את המהלך.

בתוכנית 'הצינור' המשודרת ב'ערוץ 13' חשף גיא לרר את שמותיהן של אלו שסירבו להעלאת המחירים של יוניליוור, בין הרשתות: רמי לוי, שופרסל, אושר עד, יוחננוף, מחסני השוק, ורשת המזון ויקטורי. התנגדות הרשתות שמחזיקות בכ-90 אחוזים מנתח השוק, לא מרתיעות את יונילוור וכאמור היא מאיימת שלא לספק להן את הסחורה המתוקה שנחטפת בחודשי החורף.

קרמבו רשתות השיווק יוניליוור עליית מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד